فرمانده سپاه کربلا:

دشمن با ابزار تبلیغاتی در حال تغییر سبک زندگی مردم است / نبود سواد رسانه‌ای سبب آسیب های تربیتی در جامعه می‌شود

ساری-سردار مسلمی با اشاره به زیست مجازی کاربران در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمنان با فنون علمی و تبلیغی در حال تغییر سبک زندگی مردم هستند.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۶۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۱، با حضور سردار مسلمی" فرمانده سپاه کربلا "، کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران و مادر معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر"، در اردوگاه امام خامنه‌ای ساری برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این آئین،با اشاره به برگزاری دوره‌های تشکیلاتی، تربیتی و مهارتی سازمان بسیج دانش آموزی گفت: باید از دست اندرکاران این برنامه قدردانی کرد چرا که  با برگزاری این برنامه‌های خلاقانه شاهد بهره وری و تاثیرگذاری بیشتر در حوزه  دانش آموزی خواهیم بود.

فرمانده سپاه کربلا به نام این طرح که یاوران ولایت نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: همه ما باید با هر فعالیت و مقیاسی به ولایت کمک کنیم.

سردار مسلمی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و معظم له خواستار روایت دستاوردهای نظام  در قالب جهاد روایت به مردم شدند.

خبر

فرمانده سپاه کربلا  به چرایی جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: هر فعالیت و کاری در حوزه های مختلف که در مقابل دشمن انجام می شود، جهاد است و طبق فرموده معظم له  بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است.

سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه امروزه دشمنان انقلاب با تمام و ابزار و توان در تلاش برای بدبین کردن مردم از نظام هستند، اضافه کرد: ایستادگی و مبارزه با استکبار ، کمک رسانی  و خدمت به مردم در عرصه های مختلف مثل محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال ، کارهای عمرانی و آموزش های فرهنگی و علمی و ... مصداق جهاد تبیین است.

خبر

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه مردم در فضای مجازی زندگی می کنند، و بخشی از امورات خود را از این فضا کسب می کنند، افزود: امروز آنچه که تربیت ساز است، رسانه است و رسانه ها نقش مهم و تاثیر گذاری در زندگی مردم دارد.

سردار مسلمی به جذابیت رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه ها در چهار بخش فعالیت می کنند و امروزه دشمن این نقوش چهارگانه رسانه را در قالب جنگ شناختی علیه نظام اسلامی بکارگرفته است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به  اهداف رسانه‌ های دشمنان، هم اشاره و اضافه کرد: ساخت هویت افراد از مهم ترین اهداف رسانه های دشمنان است .

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه دشمن با مهندسی افکار و ذهن ها در حال جنگ ادراکی علیه انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن با حیله های مختلف و با انواع و اقسام متنوع حقیقت را کتمان و دروغ را به مردم نشان میدهد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه جنگ امروز ، جنگ مبتنی بر نظام ادراکات بر نظام علمی است، افزود:  اگر شناخت درست و صحیح از رسانه نباشد، و مردم سواد رسانه ای درستی نداشته باشند، نمیتوانند حقیقت را به درستی تشخیص دهند.

خبر

سردار مسلمی با اشاره به زیست مجازی کاربران در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمنان با فنون علمی و تبلیغی در حال تغییر سبک زندگی مردم هستند.

فرمانده سپاه کربلا بر لذت بخش بودن تولیدمحتوا در فضای مجازی اشاره و اضافه کرد: مردم برای اطلاع از اخبار و شناخت ناشناخته ها به فضای مجازی رجوع می کنند. 

سردار مسملمی با تاکید بر اینکه رسانه های دشمن در حال هویت سازی مردم هستند، افزود: دانش آموزان بسیجی بعنوان یاوران ولایت باید با بصیرت و کار تشکیلاتی با یقین، اعتماد و ایمان در خدمت دین، اسلام و ولایت باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فراهم کردن زیرساخت ها برای فعالیت دانش آموزان بسیجی خاطرنشان کرد: کارفرهنگی و تربیتی از کارهای سخت  است و دانش آموزان بسیجی می توانند در این کارزار کارهای اثرگذاری انجام دهند.

گفتنی است، این طرح، با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز فعال و برتر سراسر استان در ۱۰ دوره آموزشی، با هدف توانمند‌سازی و مهارت افزایی فرماندهان و فعالان واحد‌ها و کانون‌های بسیج دانش آموزی استان در حوزه‌ی اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار و نیز ایجاد هم افزایی و تسهیل در شکلگیری اقدامات تشکیلاتی منسجم و هدفمند برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار