خبرهای داغ:
برخوردار خبر داد

تولید ۵۱ عنوان کتاب صوتی توسط شورای رسانه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: از سال ۱۳۹۸ توانستیم ۵۱ عنوان کتاب صوتی را تولید کنیم و دو سال پیاپی، همدان رتبه اول را در کشور کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۹۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد برخوردار در آیین تجلیل از راویان (خانواده‌های معظم شهدا)، نویسندگان و گویندگان کتاب‌های صوتی ایثار و شهادت و دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی باغ موزه همدان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ایجاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان همدان، واحد ادبیات از این ظرفیت استفاده کرد و نوقلمان را جذب و سوژه‌ها را در اختیار آنان قرار داد و در نهایت تبدیل به کتاب‌های شهدای دفاع مقدس شد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت همین شورا که یکی از کمیته‌های هشت‌گانه آن به نام شورای رسانه، بر عهده صدا و سیمای مرکز همدان بود، از گویندگان صدا و سیما کمک گرفتیم و توانستیم از سال ۱۳۹۸، ۵۱ عنوان کتاب صوتی در حوزه‌های مختلف را تولید کنیم و دو سال پیاپی، همدان رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه کتاب‌های صوتی تولیدی استان همدان در شبکه بین المللی ایران صدا بارگذاری شده است، ادامه داد: تاکنون کتاب‌هایی که استان همدان با استفاده از ظرفیت بومی تولید کرده در شبکه ایران صدا، بیش از ۲۰۰ هزار بار دانلود شده است.

وی ابراز کرد: در حوزه چاپ و نشر در سال گذشته ۶۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت نوقلمان و نویسندگان در سطح استان، شهرستان، بخش و روستا تولید کردیم، یکی از ویژگی‌ها که توانستیم از ظرفیت شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استفاده کنیم فعال کردن بخش و روستا و توزیع عادلانه در سطح استان بود.

برخوردار عنوان کرد: همیشه سعی کردیم اولین‌ها را تولید کنیم و به طور مثال اولین نمایشنامه صوتی جهادگران سلامت و اولین کتاب صوتی شهدای شاخص در استان همدان تولید شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات