خبرهای داغ:
سردار فرجی:

گاهی اثر کارهای هنری از یک موشک بالستیک بالاتر است/ شهید مازویی یک هنرمند به تمام معنا بود

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: گاهی اثر کارهای هنری از یک موشک بالستیک بالاتر است که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۸۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین الملل سرود فجر که در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد، اظهار کرد: گاهی اثر کارهای هنری از یک موشک بالستیک بالاتر است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به سرود «سلام فرمانده» مطرح کرد: شاید این سرود کار به ظاهر ساده‌ای به نظر آید اما اثرگذاری و ماندگاری آن به شکلی از نسل‌های انقلاب اسلامی عبور کرده و کارکرد آن از بسیاری از کارها بیشتر است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه خبر زدن پایگاه عین الاسد با ۱۳ موشک یک مدتی بر سر زبان‌ها بود و دیگر تمام شد اما سرود سلام فرمانده در همه دنیا اجرا شد و بسیار ارزشمند است، گفت: در اوایل جنگ چون با زبان هنر آشنا نبودیم گاهی برای خود محدودیت ایجاد می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در جبهه‌ها هم با حضور آقای آهنگران گروه‌های سرود برای روحیه‌ دادن به رزمندگان به صورت سیار شکل گرفته بود، ابراز کرد: امروز هم با شکل‌گیری گروه‌های سرود در سطح استان در یادواره‌های شهدا و مراسمات ملی و مذهبی ایفای نقش می‌کنند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا گروه‌های سرود سیار همدان جزء اولین استان‌هایی بود که برای روحیه‌دهی و کم کردن استرس در مجتمع‌ها و بلوارهای سطح شهر اجرا کردند، عنوان کرد: همه گروه‌های سرود شرکت کننده در جشنواره حائز رتبه اول هستند چراکه اراده کرده‌اید در مملکت جمهوری اسلامی و امام زمان (عج) تلاش کرده‌اید.

وی با بیان اینکه دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید همدان حداقل ۸۰ عنوان خدمت ارائه خواهد داد و نگاه ویژه‌ای به گروه‌های سرود دارد، از گروه‌های سرود برای شرکت در کنگره دعوت و عنوان کرد: ما به دنبال سرودهای فاخر در حوزه شهید و شهادت در سطح کشور هستیم چرا که در بسیاری از موضوعات از جمله چهره‌های شاخص در جنگ و تعداد کتاب‌های دفاع مقدس و شهدای همدان پیشرو هستیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شهید شاخص سال شهید مازویی خاطرنشان کرد: شهید مازویی یک هنرمند به تمام معنا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار