به همت بسیج سازندگی و گروه جهادی انصار المهدی(عج) حوزه ۱۲۱ بسیج شهید مهدی باکری کرج انجام شد:

ویزیت رایگان تخصصی ۴۰۰ نفر از مدد جویان زندان شهید کچویی

ویزیت تخصصی ۴۰۰ نفر از مددجویان زندان شهید کچویی به همت بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی(عج) حوزه ۱۲۱ بسیج شهید مهدی باکری کرج انجام شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۷۸۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

بسیجی حمید پناهیان، مسئول بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی(عج) حوزه ۱۲۱ بسیج شهید مهدی باکری کرج در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به درخواست سازمان زندانهای استان البرز و پس از نیاز سنجی از مشکلات درمانی مددجویان زندان شهید کچویی فردیس به همت گروه جهادی انصارالمهدی(عج) یک تیم کامل درمانی با حضور مجرب ترین پزشکان استان البرز در این زندان از ۴۰۰ زندانی  ویزیت رایگان به همراه خدمات درمانی به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: پزشکان متخصص ارتوپدی، داخلی، زنان و مامایی، جراح دندانپزشک و طب اورژانس و پزشک عمومی ویزیت رایگان ارائه دادند.

پناهیان بیان افزود: در بخش های ارتوپدی و آزمایش سنجش تراکم استخوان  ۱۰۰ نفر، متخصص طب اورژانس و عمومی  ۱۰۰ نفر، متخصص داخلی ۴۰ نفر، متخصص زنان و مامایی ۷۰ نفر، دندانپزشکی ۹۰ نفر از مدد جویان خانم و آقا که واجد شرایط بودند ویزیت و آزمایش شدند، توصیه ها و مشاوره های لازم درمانی به این مدد جویان داده شد.

به گفته وی، با توجه به شرایط خاص این مدد جویان که همیشه دسترسی به بیرون و پزشک ندارند این ویزیت تخصصی رایگان هر ماه یک بار باتوجه به نیاز زندانیان در زندانهای استان البرز انجام می شود.

پناهیان خاطرنشان کرد: این کار جهادی خداپسندانه مورد توجه ریاست سازمان زندان های استان البرز و ریاست زندان شهید کچویی قرار گرفته است.

گفتنی است گروه جهادی انصار المهدی(عج) به صورت مستمر، جمعه ی هر هفته در یک منطقه محروم و حاشیه نشین به هم استانی های خود خدمات درمانی ارائه می دهد و این هفته با حضور ۸ پزشک در ملک آباد خواهند بود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار