ملت ایران از پیچ تاریخی مشکلات اقتصادی عبور می‌کنند

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه ملت ایران به امید خدا از پیج تاریخی مشکلات اقتصادی عبور می‌کنند، گفت: ملت ایران شایسته خدمت و نوکری است و مسئولان باید با افتخار عمر خود را برای مردم هزینه کنند.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۴۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، امیر دائی صراف، فرماندار کاشمر در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر که در محل حسینیه ابوالفضلی قلعه بالا برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر سطحی نعمتی است که نصیب همه افراد نمی شود، اظهار کرد: برنامه ریزی، تلاش و همت ویژه برای خدمت به مردم باید در دستور کار بخشدار فرح دشت باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز زمینه سازی ایجاد شهرداری فرم قلعه یکی از مهمترین ماموریت های بخشدار است که باید به سرعت این اتفاق رقم بخورد، خاطرنشان کرد: پیگیری تحقق ۳۲ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی در روستاهای بخش فرح دشت باید سرعت بیشتری بگیرد تا مردم طعم شیرین خدمات دولت را بچشند.

 

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل روستاها در جلسات تخصصی خود مشخص شده و بخشدار باید تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار گیرد، تصریح کرد: پیگیری ویژه ای برای تحقق مرکز خدمات کشاورزی بخش فرح دشت انجام گیرد و مدیر جهاد کشاورزی هم برای راه اندازی این مرکز آماده همکاری است.

 

وی همچنین در پایان اذعان کرد: انقلاب ایران یک انقلاب فرهنگی است و اساس و مبنای این انقلاب، فرهنگ است ولی اولویت اصلی این ایام اشتغال و اقتصاد است و باید توان بیشتری برای ایجاد اشتغال و تقویت آن به کارگیری شود.

 

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر در این نشست اظهار داشت: کسی که مقاومت و ایستادگی می کند مطمئنا پیروز میدان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه جبهه مقابل ملت ایران روز به روز از اقتدار آن کم می کند، خاطرنشان کرد: امروزه اعضای ناتو با یکدیگر می جنگند در صورتی که قرار بود با هم علیه دیگر کشورها بجنگند.

 

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه زلزله سیاسی در انگلیس آغاز زلزله های دیگر در اروپا و غرب است، تصریح کرد: جنگ غذا یک پدیده جهانی است ولی ملت ایران با یک هوشیاری خاصی به جنگ قارون های جهان می روند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مقاوم ایستاده و به امید خدا از پیج تاریخی مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد، افزود: این ملت شایسته خدمت و نوکری است و مسئولان باید با افتخار عمر خود را برای مردم هزینه کنند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین کار در عصر حاضر است، اذعان کرد: فاصله گرفتن از مردم، عدم رعایت عدالت، تکبر، عدم ساده زیستی و... اگر در مسئولی به وجود آمد عواقب بسیار خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه ۲۰ میلیارد تومان وام بلاعوض برای اشتغال معلولان در شهرستان کاشمر اختصاص پیدا کرده و تا به امروز ۸ میلیارد تومان جذب شده است، عنوان کرد: افرادی که می توانند برای معلولان اشتغال ایجاد کند در مقابل دولت امتیازها و مشوق هایی برای این افراد در نظر گرفته است.

 

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه باید بتوانیم اعتبارات را جذب کنیم و به دنبال تسهیلاتی بیشتری باشیم نباید بگذاریم این اعتبارات از شهرستان برگشت داده شود، تشریح کرد: کشاورزی مردم به دلیل کم آبی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که نیاز است توان بیشتری برای حل مشکلات کشاورزان گذاشته شود.

 

در پایان این مراسم از زحمات ۲۰ ماهه نظری زاده بخشدار سابق فرح دشت تجلیل و واعظ به عنوان دومین بخشدار فرح دشت معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار