مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان گفت و گو با بسیج:

امام علی(ع)،در همه بزنگاه ها همراه پیامبر اسلام بوده است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان گفت: علی(ع) در همه بزنگاه ها با پیامبر(ص) همراه بوده و در لحظه آغازین نبوتش، در لحظه های شکل گیری حکومت اسلامی و ترویج دین مبین اسلام، در همه شادی و غم های پیامبر(ص)،را همراهی کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۲۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، افزود: امام علی(ع) به بهترین تعبیر، نزدیکترین و شبیه ترین فرد به پیامبر(ص) بود و همه این را با تمام وجود دیدند و لمس کردند.

وی اضافه کرد: امیرالمومنین میدان حقیقی هدایت دین خدا را با پیامبر درک کرد و در کلاس پیامبر(ص) تربیت یافت. امروز شیوه اداره جامعه ما برای بزرگان همین است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: این امر دقیقا در انتخاب مقام معظم رهبری برای زعامت پس از امام راحل مشهود است. مقام معظم رهبری کاملا شبیه امام راحل بود. در دوران مبارزات انقلاب از سال ۱۳۴۲ جزو شاگردان تراز اول امام راحل بوده و وقتی انقلاب پیروز شد مقام معظم رهبری جزو نفرات اولی است که حرف امام راحل را به کرسی نشاندند.

وی افزود: اینها بخشی از دنیای ما شیعیان در ولایت امام علی(ع) است. با دنیای اسلام می توانیم با پرچم امام علی وارد میدان شویم. امیرالمومنین چند خلیفه را درک کرده است. اگر امروز منادی وحدت هستیم، می گوییم امیرالمومنین کامل کننده آن است.

حجت الاسلام  احمدی گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی برای کمک به اهل تسنن در دنیای اسلام پیشقراول است، به دلیل رفتار امیرالمومنین با خلفاست وقتی که به خانه عثمان تاختند و امام علی(ع)، برای محافظت، امام حسن و امام حسین را به خانه وی فرستاد و خونخواهی عثمان را برای آبرو بردن عثمان به کار نبرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار