خبرهای داغ:
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه بانوان در سفرهای استانی

خزعلی گفت: اهتمام شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم بر این است که در سفر های استانی، اعتبار ویژه‌ای به حوزه بانوان اختصاص یابد.
کد خبر: ۹۴۴۳۸۲۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان که با حضور استاندار همراه بود، با اشاره به سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی، گفت: در این سفر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و مشکلات استان احصاء خواهد شد.

وی گفت: در جریان این سفر و در حوزه اعتبارات، حمایت‌های لازم برای ارائه تسهیلات در مسیر حرکت بانوان مورد توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رشد حوزه بانوان، اعتلای جامعه را به همراه دارد، افزود: هر آنچه برای بانوان این کشور هزینه شود سرمایه است و موجب بالندگی بانوان و پیشرفت کشور می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه اهتمام شخص رئیس جمهور و دولت براین است که در سفر‌ها اعتبار ویژه‌ای را به حوزه بانوان اختصاص دهند، گفت: موضوعاتی مانند سلامت بانوان، ورزشگاه‌ها، پارک‌های بانوان، ورزش همگانی، توانمندسازی و مهارت آموزی و رشد بانوان و سبک زندگی و مسائل تربیتی از مسائل مهمی است که مورد توجه دولت و در اولویت‌های اعتبارات حوزه بانوان قرار دارد.

خزعلی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آسیب‌هایی مانند اعتیاد و دخانیات که به سمت زنانه شدن حرکت می‌کند، باید قبل از اینکه توسعه پیدا کند، پیشگیری اتفاق بیفتد، گفت: در زمینه راه اندازی کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ کمک خواهیم کرد.

وی متذکر شد: برای کاهش طلاق و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد نیز برنامه‌های استان حمایت می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت آموزش پیش و حین ازدواج زوجین به ویژه در مناطقی که سن ازدواج بدلیل رسوم منطقه خیلی پایین است، گفت: آموزش قبل و حین ازدواج یکی از برنامه‌های جدی معاونت زنان و خانواده است که برای چهار سال اول ازدواج دیده شده است.

خزعلی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوب انسانی و مادی در استان وجود دارد، اظهار امیدواری کرد: با عدالت محوری که در نگاه رهبری و ریاست جمهور است از توانمندی بانوان در بخش‌های تولید، علمی، کارآفرینی و ... استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار