امام جمعه شهر کمیجان:

ازدواج از دیدگاه دین مبین اسلام امری مقدس است/لزوم انتقال فرهنگ و سیره زندگی اهل بیت به نسل جوان

حجت الاسلام سعیدی گفت:امروز سالروز ازدواج بهترین زوج عالم یعنی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است و ثمره این ازدواج بزرگ ائمه اطهار(ع) بودند.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۰۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی کمیجان؛ حجت الاسلام سعیدی، امام جمعه کمیجان در جمع کارکنان سپاه ناحیه کمیجان گفت: سالروز پیوند آسمانی این دو تن از ۱۴ معصوم (ع)، تداعی کننده ازدواجی آسان و با محبت، صداقت و ایثار است.


وی گفت: درباره نگاه اسلام به ازدواج گفت: ازدواج در دیدگاه دین مبین اسلام امری مقدس است، همچنان که شاهد هستیم در قرآن کریم از این مهم به عنوان یکی از آیات الهی یاد می شود.


امام جمعه کمیجان با بیان اینکه از نگاه قرآن، یک همسر مایه آرامش همسر خود است، اظهار کرد: بنابراین اگر همسری نتوانست آرامش همسرش را تامین کند مشکل از خود اوست، چرا که خداوند متعال این توانایی را در وجود زن و شوهر قرار داده که برای یکدیگر آرامش به ارمغان بیاورند.

این کارشناس مسائل دینی افزود: امروز سالروز ازدواج بهترین زوج عالم یعنی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است و ثمره این ازدواج بزرگ ائمه اطهار(ع) بودند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: گرامیداشت این روز بزرگ، این پیام را برای همگان دارد که با تاسی به سیره امیرالمومنین(ع) و زهرای مرضیه(س) ازدواج آسان و با محبت، صداقت و ایثار داشته باشند.

وی عنوان کرد: در واقع با الگو قرار دادن زندگانی این دو بزرگوار به ویژه در تربیت فرزندان صالح می توان در مسیر حق تعالی قدم های استوار و ثابتی برداشت.


گفتنی است مراسم متبرک به پرچم بارگاه ملکوتی حضرت زینب س بود و در پایان کارکنان پرچم حرم حضرت زینب سرا تبرک کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار