کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا در حال فروپاشی از درون است

کارشناس مسائل سیاسی  در نشست بصیرتی سیاسی، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج  بااشاره به فروپاشی امریکا، گفتمان رایج  ومحسوس مردم ورسانه های امریکایی عنوان کرد: آمریکا در حال فروپاشی از درون است.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۹۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین امیدیان کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به "هفته حقوق بشری  امریکایی" اظهار داشت: دشمن با به شهادت رساندن وترور شهید مظلوم  آیت الله بهشتی ویاران انقلاب، سعی کرد نظام نوپای جمهوری اسلامی را با چالش جدی روبرو کند اما با یاری ونصرت الهی ورهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و هوشیاری ملت بصیر ایران توانستیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

وی با تشریح جنایات  فراوان وضد بشری  امریکا در حق ملت ایران اظهار داشت: اوج وقاحت ونامردی دولت مردان تروریست امریکا زمانی در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته شد که پس از  اصابت قراردادن هواپیمای مسافر بری ایران، قاتلین مردم مظلوم ایران مدال شجاعت وافتخار دریافت کردند.

حسین امیدیان، خصومت های امریکا در حق ملت ایران را پایان نا پذیر توصیف کرد و افزود: امروز در قضیه تحریم های ظالمانه شاهد، تروریسم اقتصادی دشمن در حق مردم شریف ایران هستیم.

این تحلیل گر سیاسی افول وفروپاشی نظام ظالمانه امریکا را قطعی واجتناب ناپذیر دانست وبیان داشت: قدرت پوشالی امریکا بشدت رو به افول واضمحلال است واین گفتمان رایج در بین اندیشمندان ورسانه های امریکایی وقاطبه مردم امریکا قابل لمس ومشاهده می باشد ویکی از دلایل اثبات این مدعا اختصاص  رتبه اول بدهکار ترین کشور دنیا به امریکا وفاصله طبقاتی فاحش مردم امریکا است.

این فعال رسانه ای با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ورفع تحریم ها پیش بینی کرد: زمستان سرد، اروپا وامریکا را وادار خواهد کرد که در جریان مذاکرات به دلایل بالا بودن هزینه سوخت  ونیاز شدید از مواضع خود عقب نشینی کنند و امتیازاتی در جهت کاهش تحریم ها به ایران بدهند.

وی درادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرد: امریکا در تمامی میدانهای مواجه با نظام اسلامی دچار یاس وسرشکستگی شده است وبه همین جهت دنبال مقابله با این نظام الهی از طریق  جبهه نفوذ و ایجاد نارضایتی های گسترده در میان مردم است.

این هادی سیاسی بسیاری از مطالبات مطروحه در جامعه را دارای سابقه قبلی  دانست و افزود: این موضوع در گذشته به آن پرداخت نمی شد ولی امروز توسط معاندین وجریانهای سیاسی بعنوان مطالبه اصلی  به  نمایش گذاشته می شود.

در پایان حسین امیدیان کارشناس مسائل سیاسی در همین راستا متذکر شد: ما شاهد داغ شدن مسئله بی حجابی در کشور می باشیم که این مسئله از حالت فرهنگی به مسئله امنیتی تبدیل شده است  که باید صاحب نظران واندیشمندان فرهنگی ورسانه ای  به این مسائل ورود کنند و با کمک مردم این مسائل را تدبیر کنند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار