خبرهای داغ:
پیام تسلیت مسئول بسیج جامعه زنان؛

تنها مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس تجلی دلدادگی به خدا بود

مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پیامی درگذشت کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید محمد بابایی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۲۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پیامی درگذشت کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید محمد بابایی را تسلیت گفت.

در متن پیام مسئول بسیج جامعه زنان آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت درگذشت بانوی صبور خانم کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید والامقام محمد بابایی دار فانی را وداع گفت و به دردانه ی شهیدش ملحق شد.
این مادر فداکار و مؤمنه به‌عنوان تنها مادر شهید دفاع‌مقدس با اصالت ژاپنی تجلی‌ عشق و دلدادگی به خدا بود، بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌ی جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن مادر والامقامی که در ادامه راه آن شهید معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمود، بسیارغم انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارد؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

ارسال نظرات