بی توجهی به سلامت در جامعه همه ابعاد زندگی را مختل میکند

یصالحی گفت: کی از سرمایه های جدی در سلامت، اعتماد مردم می باشد و این اعتماد حاصل یک حرکت جمعی بین کلیه اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی می باشد که نه تنها نباید آن را از دست داد بلکه باید در تقویت آن تلاش کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۳۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، صالحی، فرماندار شهرستان خاش گفت: فلسفه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، حفظ وارتقاء سلامت شهروندان، بهبود کیفیت زندگی مردم، اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی جهت کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: تشدید نظارت های هدفمند بهداشتی و گشت های مشترک در راستای کنترل و کاهش طغیان های احتمالی ناشی از شیوع بیماری های منتقله از آب و غذا بیماری های روده ای، التور، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و کنترل بیماری کووید با توجه به آغاز فصل گرما، مسافرت های تابستانی، پیش رو بودن عید سعید قربان و سنت حسنه قربانی از برنامه های اجرایی پیش رو است.

فرماندار خاش بیان کرد: مسئله سلامت، مسئله فردی یا منحصر به دستگاه خاصی نیست، اگر مشارکت بخش ها، سازمان های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه را نداشته باشیم ، سلامت به هدف اصلی خود نخواهد رسید.

این مسئول ادامه داد: یکی از سرمایه های جدی در سلامت، اعتماد مردم می باشد و این اعتماد حاصل یک حرکت جمعی بین کلیه اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی می باشد که نه تنها نباید آن را از دست داد بلکه باید در تقویت آن تلاش نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار