علما و روحانیون طلایه داران پرچمداران جهاد تبیین هستند

مسئول دفاتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش علما در هدایت مردم گفت: علما و روحانیون طلایه داران و پرچمداران جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۳۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر،حجت‌الاسلام عبدالواحد بامری، مسئول دفاتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات جنوب سیستان و بلوچستان با عنوان نقش جامعه روحانیت در جهاد تبیین که در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد اظهارداشت: جهاد تبیین خاستگاه دینی دارد و دارای عناصر کلیدی بوده که تلاش حداکثری و شناسایی موقعیت اجتماعی و جریان سازی آن بسیار مهم است. 

وی سنگر جهاد تبیین را خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: تولید فکر و اندیشه در راستای حل مشکلات جامعه و راه‌اندازی اتاق‌های فکر مشترک و اندیشه ورزی عالمان فریقین و تبیین هدفمند مبانی دین اسلام و فهم عمیق در گسترش جهاد تبیین مهم است. 

امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) اهل سنت ایرانشهر هم گفت: دشمن برای کم رنگ کردن ارزش های دینی و ملی ما تلاش می کند که باید هوشمندانه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب توطئه‌های آنان را خنثی کنیم. 

مولوی شمس الحق دامنی افزود: همان رسالتی که انبیاء برای هدایت و راهنمایی بشریت داشتند، امروزه رهبر معظم انقلاب نیز برای آگاهی بخشی جامعه و مردم تلاش می کنند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هم هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه و استفاده از نظرات علما برای پیشبرد اهداف دانشگاه جهت ارائه خدمات بهتر به مردم عنوان کرد. 

سعید موحد افزود: با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد یک جو ناامیدی در کشور جهاد تبیین امری حیاتی و ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار