فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

آمریکا محور همه شرارت ها در جهان است/ هفتم تیر فرصتی ارزمند برای تبیین جنایت های آمریکا در جهان است

سردار شاکرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز از منظر ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی در سطح دنیا مطرح است، گفت: آمریکا تنها با انقلاب اسلامی مخالف نیست، بلکه با همه جنبش های آزادی بخش جهان با هر تفکری در کشورهای مختلف جهان مخالف است.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۲۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۷ تیر) در مراسم گرامیداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: امام راحل در یک شرایط حساس، تنها در مقابل استکبار جهانی ایستادند و تئوری شکست  قدرت های بزرگ در منطقه را به ویژه آمریکا را عملیاتی کردند.

سردار« جمال شاکرمی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای گفتمانی است که دال مرکزی این گفتمان،  ولایت مطلقه فقیه است، ابراز کرد: امام راحل در وسط میدان ماند و با استکبار جنگید، اولین برکت این حضور ائدولوژی حاکم بر این گفتمان بود، تا قبل از انقلاب اسلامی آنچه به عنوان مبارزه با استکبار می بینیم، بر اساس تفکرات مارکسیستی است و جریان چپ گرا در مقابل جریان لیبرال دموکرات ها قرار داشتند.

وی  بیان اینکه در صف بندی این دو جریان و قدرت، تفکر لیبرال دموکراتی با سرکردگی آمریکا  و جریان مارکسیستی و همه ایسم هایی که در جهان می بینید، خبری از اسلام نبوده، اما امروز به مدد حماسه ماندگار امام راحل، اگر در عالم پرچمی برای مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است به نام اسلام است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد:  امروز در ذهن خلاق نسل جوان شاید این نکته به وجود بیاید که دلیل مبارزه مستمر ما با آمریکایی به چه دلیلی است،  باید ریشه دشمنی آمریکا را در جهان جستجو کرد، آمریکایی ها بیش از ۲۰۰  کودتا را در عالم برای سرنگونی حکومت های به وجود آوردند.

سردار شاکرمی با بیان اینکه آمریکا محور همه شرارت ها در جهان است، تصریح کرد: امروز باید  در راستای تحقق جهاد تبیین باید شرارت های آمریکا را در دور دست ها در آمریکای لایتین و حتی در اروپا در قاره های دیگر  تبیین کرد تا نسل جوان ما در جریان باشد که آمریکا تنها با ما مخالف نیست، بلکه با همه جنبش های آزادی بخش جهان با هر تفکری در در کشورهای مختلف جهان مخالف است.

وی با اشاره به جنگ ویتنام به عنوان یکی از جنایت آمریکایی ها در راستای  تهاجم و سقوط کشورها که نمونه کوچکی از جنایت آمریکا است، افزود: امام راحل شیوه مبارزه را عوض کرد، نگاه جدیدی به عالم داد، همه نهضت های آزادیبخش در عالم تحت تاثیر گفتمان انقلاب در برابر آمریکا قرار گرفتند و امروز انقلاب اسلامی محور ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه  انقلاب اسلامی امروز از منظر ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی در سطح دنیا مطرح است، یادآور شد:  امروز هفتم تیر یک موقفگار  ارزشمند برای تبیین حقوق ضد بشری آمریکایی است و در واقع بازخوانی جنایت های آمریکا در ابعاد مختلف است.

وی با اشاره به جنایت های آمریکا در عراق، سوریه و سایر کشورهای جهان، ابراز کرد: آمرکیا جریان داعش را مدیریت کرد و ما از این جریان عبور کردیم، آمریکا در حوزه های مختلف اقتصادی، نظامی و امنیتی و اجتماعی و فرهنگی با ابزارهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است اما با پایداری ملت ایران اسلامی، در توطئه های خود ناکام مانده است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه آمریکایی یک جنگ  نیابتی فرسایشی را در ابعاد ۱۲۰۰ کیلومتر مرز را بر ما تحمیل کردند و هشت سال ما درگیر این جنگ شدیم، افزود: ما جنگ را در دوران دفاع مقدس تبدیل به دانشگاه کردیم و انسان های بزرگ از این دانشگاه، بیرون آمدند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در قله و اوج اقتدار قرار دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز به برکت دفاع مقدس ایران اسلامی در حزوه نظامی یکی از مقتدرترین کشورهای جهان است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی امروز امنیت روانی خود را تحت تاثیرقدرت ایران در داخل سرزمین های خود از دست داده اند و این امر از اثرات گفتمان انقلاب اسلامی و هفتم تیر است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با حمایت از گروهک منفور منافقین، بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران اسلامی را ترور کردند و جنایت های آمریکا در حق ملت ایران بی شمار است و باید امروز این جنایت ها برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی بوده است، گفت: شهید بهشتی مدافع مردم و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در تراز انقلبا اسلامی شکل داد و راه روشنی برای رسیدن به اهداف معنوی در برابر ما قرار دارد، او یک شخصیت جهانی بود و گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی را به خوبی تشریح کرد، شهادت بهشتی به این معنا بود که دشمن ملتی را از ما گرفت.

سردار شاکرمی ابراز کرد: نظام اسلامی با وجود همه دشمنی های نظام سلطه و جریان های معاند، به راه خود ادامه می دهد اما  امروز هیمنه ابرقدرتی آمریکا شکسته است، ما در مقابل حوادث سیاسی، مشکلات اقتصادی و تحریم ها به طور قطع عبور می کنیم، آنچه  که می تواند خطرناک باشد، استحاله فرهنگی است که امروز در دستور کار دشمن قرار گرفته است و با گفتمان انقلاب اسلامی باید با این جریان مقابله کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز باید با نگاه اهل بیتی(ع) و ائمه اطهار(ع)، فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه ترویج داد و امروز بزنگاه  جراین های جاسوسی  دشمن، برای بهره برداری، حوزه های مربوط به جوانانی است که در هدف عملیات و برنامه های فرهنگی ما قرار نگرفته اند و ما باید در این حوزه کار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار