خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذبایجان شرقی:

دولت با واردات میلیونی واکسن نقش بسزایی در کنترل کرونا ایفا کرد

تبریز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذبایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم با واردات میلیونی و تزریق واکسن توانست موفقیت های خوبی را کسب و با به حداقل رساندن بیماران و فوتی ها ی کرونایی نقش به سزایی را ایفا کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۸۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز با بیان اینکه این دولت چند طرح اصلاحی و زیر بنایی را در دستور کار خود دارد که باید در دولت قبل انجام می گرفت، یکی افزایش یارانه معیشتی مردم و دیگری حذف ارز 4200 تومانی که سود آن به جیب یک عده منفعت طلب داخلی و مرز نشین خارجی می رفت.

وی افزود: شاهد افزایش قیمت جهانی بعضی از کالاها و جنگ روسیه و اوکراین و کمبود مواد غذایی که به طور عمده از بازار این کشور ها تامین می شد هستیم، هر چند با تعادل سازی قیمت ها فاصله زیادی داریم ولی دولت اراده به کنترل و ثبات بازار و قیمت هاست و به شدت با قاچاق کالا و ارز، رانت خواری و فساد مبارزه می کند.

ترابی اضافه کرد: اگر امورات به کندی صورت می گیرد از سستی، تنبلی و ندانم کاری نیست بلکه علت آن بر می گردد به دولت قبل در واقع بعضی از طرح ها خیلی از وقت پیش باید صورت می گرفت و نیاز به کار کارشناسی دقیق، چکش کاری و زمان زیادی دارد و  همت، صبر و تحمل بیشتری می طلبد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار