خبرهای داغ:

ضرورت تعامل شرکت‌های دانش بنیان با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی

شاهرود_فرماندار شاهرود با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و فناور شهرستان باید از حمایت دولت و بخش خصوصی برخوردار شوند، گفت: شرکت‌های فناور و دانش بنیان نقش تعیین کننده در ایجاد اشتغال دارند.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۹۲
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

ضرورت تعامل شرکت‌های دانش بنیان با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشیبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در آیین رونمایی از چاپگر سه بُعدی زیستی در پارک علم و فناوری استان سمنان اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان نیاز به حمایت مالی و خدمات بیشتری دارند از این رو امسال اعطای تسهیلات به آنان در اولویت قرار دارد.
او به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: شهرستان شاهرود از منابع، ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوانی برخوردار است که با بهره‌گیری از آن می‌توان مشکل اشتغال را حل کرد.
جلالی با بیان اینکه باید برای این شرکت‌ها مشوق‌های مالیاتی و بیمه‌ای خوبی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: ترغیب مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی برای خرید خدمات و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فناور در دستور کار است.
او به تعامل شرکت‌های دانش بنیان با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تاکید کرد و افزود: تامین نیروی انسانی این مجموعه‌ها از دغدغه‌های مهم است که با تعامل بین دانشگاه و مراکز آموزشی این امر محقق می‌شود.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ایده، دانش و ثروت طبیعی در کشور به فراوانی یافت می‌شود، گفت: باید شرایط ارائه منابع و تسهیلات برای این شرکت‌ها فراهم شود.
جلالی با اشاره به اینکه برخی کشور‌ها بیش از ۶۰ هزار شغل تعریف شده دارند، افزود: در ایران کمتر از ۱۵ هزار تنوع شغلی وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌ها و دانش‌های جدید برای ایجاد شغل‌های نو باید برنامه ریزی و تلاش شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار