خبرهای داغ:

پرچم سبز رضوی در توانبخشی علی اکبر (ع) بیرجند به اهتزاز درآمد/دل‌های شکسته‌ای که به پنجره فولاد دخیل بسته شد

کد خبر: ۹۴۳۷۷۵۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با ایام دهه کرامت توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و این مرکز به عطر رضوی معطر شد.
مددجویان سالمند و معلولانی که ساعت‌ها چشم انتظار پرچم سبز رضوی بودند خود را به محوطه مرکز رسانده تا عطر رضوی را از نزدیک استشمام کنند.
بعد از ساعت‌ها این انتظار مشتاقان و دلدادگان به پایان رسید و این عزیزان سالمند و معلول توانبخشی با نوای"یا رضا یا رضا" و اهدای شاخه گل از کاروان امام هشتم استقبال کرده و عشق و ارادت خود به این همام را نشان دادند.
کاروان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با گرداندن پرچم سبز رضوی مددجویان و توانخواهان را به زیارت معنوی و عاشقانه از راه دور آن امام مهربانی‌ها دعوت کردند.
معلولان با اجرای قطعه «رضا رضا دوست دارم از راه دوری اومدم» دل‌های شکسته را به پنجره فولاد دخیل بستند و خادمان امام رضا (ع) که با حضور خود در مرکز توانبخشی بارقه نور و روشنی را در قلب این فرشتگان معصوم جاری کردند.
طنین تضرع و آه مددجویان این مرکز هنگام اجرای قطعه سرود قلبشان منقلب و کبوتر دلشان را به سوی گنبد طلایی امام رضا (ع) پرواز دادند و عطش ناب توسل مددجویان از دریای عطوفت و محبت خدام حرم رضوی زیر سایه خورشید سیراب شد.
یکی از معلولان نیز با دل شکسته از خادمان خواست تا خدام رضوی برایش دعا کنند و خدام نیز با روضه خوانی و دعا برای همه معلولین حال و هوای معنوی این دیدار را دوچندان کردند.
همچنین خادمان حرم امام رضا (ع) ضمن ملاقات و دلجویی از مددجویان و معلولان هدایایی متبرک به پرسنل آن اهدا کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار