خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

کنترل فضای مجازی ضرورت دارد/ریشه اصلی مشکلات عدم توجه دولتمردان به توصیه های رهبری است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان درخواست داریم برای فضای مجازی کاری انجام دهید چرا که این فضا در حال بمباران کردن مردم است و این فضای مجازی رهاشده را کنترل کنید.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۲۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد محمدرسول الله (ص) شهر اسدیه اظهار داشت: هنر امام راحل این بود که به اسلام ناب محمدی را احیا و زنده کرد و اسلام آمریکایی را از بین بُرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه بیان کرد: امروز متاسفانه بیش از ۵۰ کشور اسلامی در رکاب اسلام آمریکایی حرکت می‌کنند و متاسفانه باید مقبول سیاست‌های استکبار جهانی باشند.

وی با اشاره به جانشینی مقام معظم رهبری گفت: جانشینی مقام معظم رهبری بعد از امام راحل معجزه بوده است و مقام معظم رهبری هرگز دنبال مقام نبودند.

خسروی اسفزار در ادامه بیان کرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را امروز بشنوید و لبیک بگویید بدانید که زنده هستید و امروز می‌بینید که استکبار جهانی جرات نمی‌کند جلوی نظام جمهوری اسلامی بایستد.

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه ریشه اصلی مشکلات عدم توجه دولتمردان به توصیه های مقام معظم رهبری بوده است، افزود: اگر دولتمردان در دوران مسئولیت های خود به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می کردند این مشکلات اقتصادی به وجود نمی آمد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه داد: امروز به خاطر بی تدبیری دولت های قبلی آب به مهم ترین و بزرگترین مشکلات مردم تبدیل شده است و این بی تدبیری ها و بی توجهی ها به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه در دولت قبل مشکلات روی هم شد، افزود: دولت قبل مردم را با برجام سرگرم کردند و به ۲۸ شرط مقام معظم رهبری توجه نداشتند و ایشان فرمودند که از طرف مقابل ضمانت بگیرید اما دولت قبل این کار را انجام نداد.

خسروی اسفزار عنوان کرد: اگر بی توجهی ها در این دولت هم ادامه پیدا کند مشکلات افزوده تر خواهند شد و از مسئولان درخواست داریم برای فضای مجازی کاری انجام دهید چرا که این فضا در حال بمباران کردن مردم است و این فضای مجازی رهاشده را کنترل کنید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: از این دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی مردم انتظارات بیشتری دارند و بدانید که دولت عزم خود را جذب کرده است تا با فساد مبارزه کند و شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشد.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه مشکلات گرانی طی چند ماه اخیر ملموس‌تر شده است، ادامه داد: دولت انقلابی با تمام وجود خود تلاش می‌کند تا مشکلات اقتصادی بهبود یابد و همه باید کمک کنند و در دولت‌های قبلی دیدید که یارانه ثابت بود، اما قیمت‌ها روز به روز افزایش می‌یافت.

وی در ادامه بیان داشت: بیش از ۷۰۰ کشته در زمان شیوع ویروس کرونا امروز به نزدیک صفر رسیده است درحالیکه واکسن‌های ایرانی به کشور‌های مختلف صادر می‌شود.

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه جراحی اقتصادی باید انجام می‌شد، گفت: جراحی اقتصادی در آینده به ثمر خواهد نشست و باید بازخورد‌های این طرح را به دولت انتقال دهیم تا مشکلات و ضعف‌های آن برطرف شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس عنوان کرد: طرح جراحی اقتصادی را دولت‌های قبلی جرات نداشتند اجرا کنند، اما دولت انقلابی امروز دست به اجرای آن زد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها و بازار باید کنترل شود، گفت: ملاک میزان تورم قطعا سفره مردم است و باید کاهش میزان تورم در زندگی مردم احساس شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار