خبرهای داغ:
سرهنگ علی خالقیان:

قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان خدمت رسانی به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) را در دستور کار دارد

سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت:در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان برنامه ریزی درخصوص خدمت رسانی به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،سرهنگ علی خالقیان فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان با اشاره به اعزام کاروان های زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)گفت:به مناسبت بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا ۴۰۰۰ نفر از زائران و مشتاقان از استان سمنان به حرم مطهر امام خمینی(ره)اعزام خواهند شد .
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده با تشریح برنامه حرکت این کاروان ها افزود: در اعزام زائران که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از تمام شهرستان های استان سمنان انجام می شود ، به گونه ای برنامه ریزی شده است که کاروان ها از ساعات ابتدایی بامداد روز ۱۴خرداد به سمت محل برگزاری این مراسم حرکت کنند.
سرهنگ خالقیان تصریح کرد:کمیته‌های تخصصی قرارگاه شهید فهمیده استان با بکارگیری تمامی ظرفیت های مردمی ،نهادها و دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام راحل در تلاش هستند که به یاری خداوند متعال و همکاری مردم شریف استان سمنان این ماموریت به نحو مطلوب انجام پذیرد.
شایان ذکر است، قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان برای تامین امنیت و تسهیل تشرف و حضور زائرین استان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در قالب کميته های تخصصی در حال پیگیری و انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار