خبرهای داغ:
حجت الاسلام سرافراز جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در آیین اختتامیه نمایشگاه ردای سرخ:

روحانیت همیشه نقش تاثیرگذاری در جامعه داشته و همواره در خط مقدم مقابله و مبارزه با دشمنان و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن بوده‌اند

کد خبر: ۹۴۳۶۷۹۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

حجت الاسلام سرافراز جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در آیین اختتامیه نمایشگاه ردای سرخ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت گفت:
یکی از مهمترین اهداف دشمن و استکبار جهانی، استحاله داخلی برای تهی کردن جامعه از معنویت و فرهنگ و اندیشه دینی و اسلامی به ویژه در نسل جوان است و در این راه تمام توان و امکانات خود را بکار‌گرفته است. به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است و همه باید در قبال جامعه احساس وظیفه کنند و روشنگری نمایند.

ایشان اضافه کرد: روحانیت همیشه نقش تاثیرگذاری در جامعه داشته و همواره در خط مقدم مقابله و مبارزه با دشمنان و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن بوده‌اند. امروز هم باید با تبیین درست و منطقی در این جهاد عظیم، اجازه ندهند که استکبار و دست‌نشانده‌های آن ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کنند. یکی از عرصه‌های جهاد تبیین و مبارزه با تحرکات خصمانه فرهنگی دشمنان، زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدای والامقام و تبیین سیره‌ی شهدا برای جامعه و نسل جوان است که در این نمایشگاه که با زحمت و تلاش همه عزیزان از تمامی استان‌ها صورت گرفت، تلاش شد تا با نمایش ایثار، مجاهدت و رشادت‌های روحانیت انقلابی و اصیل، ارتباط جامعه خصوصا جوانان را با فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت محکم‌تر نموده و روحیه معنوی و شهادت‌طلبی در جامعه ساری و جاری گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار