خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سیر مسیر شهدا تحقق رسالت الهی است

سردار رفیعی آتانی با تأکید بر اینکه شهدا به مقصدشان رسیدند و بالاترین جایگاه را نزد خداوند به دست آوردند، بیان کرد: به فرموده خداوند، روزی زمین به دست انسان های شایسته اداره خواهد شد و شهدا هم در مسیر تحقق این رسالت الهی حرکت کردند و در نهایت به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در مراسم یادواره شهدای اقبال غربی که در حسینیه مدافعان حرم شهرک دانش برگزار شد، اظهار کرد: شهدای قزوین نقش بی بدیل در دفاع مقدس داشته و جلوه ای از روحیه فرهنگ ایثار و مقاومت می باشند که می بایست به جوانان امروز منتقل گردد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری ارزش و جایگاه والایی را برای شهدای قزوین قائل بودند و همواره تأکید می کردند که شهدای قزوین ممتاز هستند.

سردار رفیعی آتانی با تأکید بر اینکه شهدا به مقصدشان رسیدند و بالاترین جایگاه را نزد خداوند به دست آوردند، بیان کرد: خداوند مسجل کرده که روزی زمین به دست انسان های شایسته اداره خواهد شد و شهدا هم در مسیر تحقق این رسالت الهی حرکت کردند و در نهایت به شهادت رسیدند.

سردار رفیعی آتانی در پایان خاطر نشان کرد: عجیب است که قاتلان ۱۷ هزار ایرانی، دلسوز مردم ایران شده اند. مردم هرگز ظلم ها و کشتارهای بی رحمانه این سازمان را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار