خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند:

فقدان حاکمیت اسلامی مشکل امروز جهان

امام جمعه موقت بیرجند: مشکلات امروز دنیا به دلیل فقدان حاکمیت اسلامی در نقاط مختلف جهان است. 
کد خبر: ۹۴۳۵۵۹۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز مردم بسیاری از نقاط دنیا با مشکلات فراوانی روبرو هستند، گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز حاکمیت اسلامی در بسیاری از کشور‌ها گسترش یافته و باعث ناراحتی دشمنان شده است.  

وی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: همه باید سیره و روش امام صادق (ع) را ترویج دهیم و از آن تبعیت کنیم،   زیرا تنها راه رستگاری همان راه تبعیت از امام زمان (عج) و در دوران کنونی اطاعت از نائب برحقش حضرت آیت الله خامنه‌ای است.  

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه‌ها از سوی دولت گفت: این یک اقدام اساسی و قانونی است که باید مردم در تلاطم‌های موجود هوای همنوعان خود را داشته باشند که هم طرح به خوبی اجرا شود و هم مردم دچار مشکل نشوند.

وی به اقدام بزدلانه رژیم اشغالگر قدس در دمشق و همچنین به شهادت رسیدن یکی از مدافعان حرم در تهران اشاره کرد و افزود: این گونه اقدامات نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی به روز‌های پایانی عمر خود نزدیک شده و در  حال غرق شدن است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: متولیان فرهنگ و آموزش کشور و والدین باید آنگونه فرزندان ایران اسلامی را تربیت کنند که انسان‌هایی بصیر و تابع امام زمان (عج) باشند.  

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار