فرمانده سپاه زرندیه گفت:

لزوم تقویت و حمایت از بسیج سازندگی / خدمت رسانی به مردم روحیه جهادی و انقلابی می خواهد

سرهنگ محسن صادقی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحولات اخیر در ساماندهی وضعیت موجود این روزهای کشور بسیج سازندگی موتور پیشران در حرکت های جهادی و خدمت رسانی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی زرندیه، کمیته قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی و کمیته پشتیبانی از گروه های جهادی شهرستان زرندیه با دعوت از ادارات و سازمان های دخیل در بخش محرومیت زدایی از جمله شهرداری ها، بخشداری ها و... در سالن جلسات فرمانداری شهرستان زرندیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با بیان اینکه توجه به محرومان جامعه و حل مشکلات اساسی این قشر از جامعه وظیفه تمامی ارگان ها و نهادهای دولتی است، اظهار داشت: در این کمیته، مشکلات موجود اعلام و درخواست ها و نیاز های مربوطه ارائه گردید و با تاکیدات معاون محترم فرماندار بر همکاری همه دستگاه ها جهت پیشبرد اهداف بسیج سازندگی، ادارات و سازمان های مدعو قول مساعدت و همکاری را در این رابطه دادند.

سرهنگ محسن صادقی با اشاره به سابقه سازندگی در انقلاب اسلامی و دستور حضرت امام(ره) مبنی بر تاسیس این نهاد مقدس، خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحولات اخیر در ساماندهی وضعیت موجود این روزهای کشور بسیج سازندگی موتور پیشران در حرکت های جهادی و خدمت رسانی محسوب می شود.

گفتنی است  در پایان از فعالین عرصه های جهادی و 12 گروه جهادی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات