خبرهای داغ:

خدمت به مردم و ولایت مداری مهمترین شاخصه شهداست

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ولایت مداری و خدمت به مردم مهمترین شاخصه شهدا است.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۱۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان در دیدار با خانواده شهید محمدعلی ایجی که به همراه فرمانده پایگاه بسیج شهدای روستای ایج و فرمانده سپاه ناحیه سمنان به مناسبت رزمایش جهادگران فاطمی انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مادران و پدران و خانواده معظم شهدا نعمت بزرگی هستند که باید از وجود پربرکتشان بهره مند شویم.

وی بیان کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا امنیت، آسایش و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و در این راه موفق و سربلند شدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست بیگانگان و دشمنان بیفتد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در عظمت جایگاه شهدا و خانواده گرانقدرشان همین بس که رهبر معظم انقلاب آنها را چشم و چراغ ملت خوانده اند و گفتند خانواده شهدا باعث امید به آینده می شوند.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: شهدا الگوی عملی در عرصه های مختلف هستند و می توان با تمسک به آنها راه را از بیراهه پیدا کرد.

وی بیان کرد: شهدا حی و حاضر و زنده هستند و آنها ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و مسائل جهان اسلام را نظاره گر هستند؛ و ما امروز نباید از آنها و خانواده مکرمشان غافل شویم و قرار داشتن در پست ها و مسئولیت های مختلف نباید موجب غفلت و فراموش شدن شهدا شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما هستند گفت: تکریم خانواده معظم شهدا یک وظیفه و تکلیف همگانی است.

سرهنگ خالقیان در ادامه همچنین به بازتاب سرود سلام فرمانده نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای جغرافیایی اشاره کرد و گفت: دشمنان البته تاب و تحمل این بازتاب جهانی و سراسری را ندارند چرا که این سرود ترویج کننده گفتمان ولایت است و می بینید که این سرود چه وحشتی در دل دشمنان انداخته است.

وی اظهار داشت: شهدا خود را خادم مردم می دانستند و این را در عمل به اثبات رساندند و ولایت مداری از ویژگی ها و شاخصه های اصلی آنها بود و امروز ما باید راه و مرام و مسلک این شهیدان پرافتخار را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار