مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله مطرح کرد:

دشمن در جنگ رسانه ای از کاه کوه می سازد/نباید با سخنان عجولانه و قضاوت های ناصحیح امید را از جامعه بگیریم

حجت الاسلام عبدی گفت:کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کار های بزرگ است و می خواهد با حربه تفرقه میان مردم و نظام فاصله بیاندازد.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در شهرستان زرندیه با حضورحجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از اساتید و مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی و اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش  برگزار شد.

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی برای نسل جوان، نقش مربیان را برای کاهش خطرات و صدمات فضای مجازی بسیار مهم و حساس دانست و افزود: با وجود  نقاط مثبت و نقاط منفی زیاد رسانه های نوین در صورت عدم توجه، می تواند اثرات مخرب و عمیقی بر خانواده داشته باشد، بنابراین توجه به سواد رسانه بسیار مهم و آموزش آن یک امر بسیار لازم برای نسل جوان امروز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله با بیان اینکه متاسفانه دشمنان به وسیله فضای مجازی، جامعه و خانواده‌های ما را هدف قرار داده و عقاید و افکار را تحت تاثیر منفی خود قرار داده است و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید با جهاد تبیین خود به شبهه افکنی های دشمنان پاسخ داده و افکار جامعه را روشن سازند.

حجت الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استواری در راه ایمان و با اشاره به  نقش روحانیت در دفاع مقدس و 4000 شهید روحانی،  اظهار داشت: امروز با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب، قرار نیست که سست شده و از مسیر خود برگردیم و باید پرتوان و با قدرت، مسیر را تا پایان طی کنیم که این وعده الهی است که وارثان نهایی زمین، مستضعفان هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال شبهه افکنی و جنگ روانی است افزود: کار دشمن تحقیر و کوچک نشان دادن کار های بزرگ است و می خواهد با حربه تفرقه میان مردم و نظام فاصله بیاندازد.

عبدی به مشکلات اقتصادی این روز های کشور اشاره کرد و با بیان اینکه متاسفانه برخی از نیروهای انقلابی هم بهانه دست دشمنان می دهندگفت دشمن در جنگ رسانه ای خود از کاه کوه می سازد لذا باید مراقب رفتار خود بوده و  نباید با سخنان عجولانه و قضاوت های ناصحیح امید را از جامعه بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله خاطرنشان کرد: حضور نیروهای انقلابی و جهادی در راس امور دولتی،با انتصاب نیروهای انقلابی و جهادی، دولت را برای رسیدن به اهداف می بایست اجرایی شود چرا که بناست کار انقلابی صورت گیرد و اینکار فقط با نیروهای انقلابی و روحیه انقلابی انجام می شود.

ارسال نظرات