فرمانده سپاه فراهان خبر داد:

اجرای ۵۰ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج سازندگی در شهرستان فراهان/ بسیج سازندگی به دنبال تسهیل گری خواهد بود نه تصدی گری

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی گفت:در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان فراهان پیشبینی شده که از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت در سراسر شهرستان برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۷۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ جلسه قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی ناحیه مقاومت بسیج فراهان با حضور فرماندهان حوزه و کانون و مجمع جهادی شهرستان فراهان با موضوع رزمایش جهادگران فاطمی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه فراهان در این‌ جلسه گفت: تقویم کاری بسیج سازندگی همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی‌ است.

وی ادامه داد: موفقیت بسیج سازندگی به همت بسیجیان و جهادگران می باشد و همواره یکی از رده های موفق در سطح ناحیه فراهان بسیج سازندگی است.


سرهنگ پاسدا‌ر نجفی با تاکید بر این نکته که ما در بسیج سازندگی به دنبال تسهیل گری هستیم نه تصدی گری، گفت: کسی موفق است که بتواند خدمتی به مردم ارائه دهد. ارزش کسی در این میدان بالاتر است که خالصانه خدمت کرده باشد.

فرمانده سپاه فراهان تصریح کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان فراهان پیشبینی شده که از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت در سراسر شهرستان برگزار خواهند شد.

سرهنگ پاسدار نجفی با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی در شهرستان فراهان گفت: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، افتتاح طرح های اشتغالزایی و محرومیت زدایی، اعزام گروه های جهادی و ویزیت رایگان، رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته معیشتی و اهدای کارت هدیه، اردوهای جهادی ویژه دانش آموزان، برگزاری کلاس های درسی رایگان، اعطای جهزیه به زوج های جوان، اعزام گروه های جهادی و فرهنگی به روستاهای گورچان و کسرآصف از جمله مهمترین برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان فراهان است.

وی در ادامه افزود: نذر خدمت در راستای پیگیری امورات اداری مردم، نشست با دهیاران در راستای شناسایی آسیب های منطقه، آموزش دوره های مهارت آموزی و اشتغالزایی، اعزام گروه های جهادی برای ساخت خانه محروم، کانال کشی روستای آقازیارت، نذر فاطمی و طبخ بیش از هزار پرس و توزیع بین ولی نعمتان انقلاب اسلامی، پروژه آبرسانی شهر تلخاب و روستای آرزومند، سمپاشی دامداری های سطح شهرستان، برگزاری کلاس های آموزشی، مبارزه با سن و علف های هرز توسط بسیج مهندسین از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در فراهان است.

فرمانده سپاه فراهان در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت گروه های جهادی و جهادگران فراهانی در طول هفته بسیج سازندگی برگزار می شود. این رزمایش یکی از مهمترین برنامه‌ها است که جهادگران در این رزمایش خدمات محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و کمک مومنانه ارائه می‌کنند و کلیه اقشار بسیج نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار