مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه در هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد:

فرصتی طلایی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری

حسین منصوری با اشاره به تلاش های بی وقفه شهید مرتضی مطهری در جهت اعتلای اسلام و مبارزه با انحرافات اعتقادی و فکری خاطر نشان کرد: این هفته فرصتی طلایی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری در جامعه به ویژه در بین نسل جوان است.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج حجت الاسلام حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه ضمن تبریک این مناسبت به تمامی معلمان ، اساتید و مربیان جامعه، شهید مطهری را یک الگوی کامل برای این قشر بسیار ارزشمند دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به تلاش های بی وقفه شهید مرتضی مطهری در جهت اعتلای اسلام و مبارزه با انحرافات اعتقادی و فکری خاطر نشان کرد: این هفته فرصتی طلایی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری در جامعه به ویژه در بین نسل جوان است.

حجت الاسلام حسین منصوری شروط لازم برای یک تبلیغ موفق را استمرار, خشیت الهی و تقوا, شهامت و توکل بر خدا عنوان کرد و گفت: شهید مرتضی مطهری در تمامی مراحل زندگی خود این چهار ویژگی را دارا بود.

وی با اشاره به آیه 63 سوره نور ، بهترین افراد برای کار تشکیلاتی را افرادی دانست که بهترین تبعیت پذیری را داشته باشند و افرادی بهترین تبعیت پذیری را دارند که ایمانشان قوی تر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه در انتها وظیفه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را پرورش افرادی با ایمان قوی دانست و افزود: افراد با ایمان با شرکت در اجتماع مسلمین و تبعیت پذیری از رهبری منشا انجام کارهای بزرگی مثل پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شده‌اند و خطرهای بزرگی در داخل مثل فتنه ۸۸ و در خارج مثل فتنه داعش را خنثی کرده اند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات