خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

آمریکا، کارگزار و سرمایه گذار اصلی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی است

امیری نژاد گفت: آمریکا کارگزار و سرمایه گذار اصلی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی است، یکی از اقدامات راهبردی آمریکا برای تهاجم ترکیبی، ایجاد اتحاد و ائتلاف بین اپوزیسیون های مختلف و معارض در داخل و هماهنگ کردن راهبردها و تاکتیک های آنها بر ضد جمهوری اسلامی در منطقه و داخل کشور است.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج خوزنین، به جایگاه جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر راهبرد نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی در قالب « جنگ ترکیبی » قابل تعریف است و این جنگ در حقیقت تجلی و ترجمان راهبرد فشارهای جامع و حداکثری دشمن است. جنگ ترکیبی دشمن متشکل از جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و رسانه ای است و دشمن از همه جهات یک حمله ترکیبی دسته جمعی را شروع کرده است.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی های کم سابقه جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران، تکثر و تراکم دشمنان، کار جبهه ای و ائتلافی، هدفمند و با برنامه و با سناریوهای مشترک و همزمان در ائتلافی مشترک است و این ائتلاف شامل محور غربی، عربی و عبری است.

امیری نژاد عنوان کرد: برخی از کشورهای متخاصم منطقه ای بویژه عربستان سعودی از طرف نظام سلطه در راستای سیاه نمایی و بن بست نمایی در ایران اسلامی، در این جنگ ترکیبی، مأموریت های نیابتی دارد.

وی، آمریکا را کارگزار و سرمایه گذار اصلی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی دانست و گفت: آمریکا کارگزار و سرمایه گذار اصلی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی است، یکی از اقدامات راهبردی آمریکا برای تهاجم ترکیبی، ایجاد اتحاد و ائتلاف بین اپوزیسیون های مختلف و معارض اعم از سلطنت طلبان، تجزیه طلبان قومی، گروه های معاند مذهبی، پیاده نظام دشمن در داخل و هماهنگ کردن راهبردها و تاکتیک های آنها بر ضد جمهوری اسلامی در منطقه و داخل کشور است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان به جریان تحریف و تحریم دشمن برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریف، تخریب، تضعیف و تعطیلی جبهه حق، همیشه در دستور کار جبهه باطل قرار دارد، تحریف همواره یک شیوه و ابزار کارآمد، مؤثر و البته پیچیده بوده است. جریان تحریف و تحریم دو لبه قیچی برای نابودی انقلاب اسلامی بوده، با این حال، این بدان معنا نیست که جریان تحریف را نتوان شکست داد. از این رو، بهترین راهکار مقابله با جریان تحریف و تحریم، جهاد تبیین است و جهاد تبیین، رسالتی است که باید از سوی نخبگان، دانشگاهیان، مسئولان نظام و رسانه های فعال و انقلابی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار