خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

بلندترین پیام انقلاب اسلامی پیام آزادی بخشی است/دفاع از فلسطین، «بنیان مرصوص» در مقابل زیاده خواهی صهیونیست جهانی است

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد: بلندترین پیام انقلاب اسلامی پیام آزادی بخشی است و انقلاب اسلامی منادی آزادی در جهان است
کد خبر: ۹۴۲۸۷۶۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

قزوین_حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: دفاع از مظلومان عالم یکی از آرمان‌های تغییر نیافتنی انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: بلندترین پیام انقلاب اسلامی پیام آزادی بخشی می باشد انقلاب اسلامی منادی آزادی در جهان است. در دوران تاریخ و خفقان، بارقه ای از روشنایی در افق جهان اسلام دمیده و آن بالا بردن پرچم نجات بخش مستضعفین و این آرمان تبدیل به شعار فراموش نشدنی و جهان شمول شده است که همه آزادی‌خواهان جهان را متوجه اصل مبارزه با ظالمین و مستکبرین جهان کرده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: مبارزه با ظالم و مستکبر حتی اگر در اقصی نقاط عالم باشد از رویکردها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است. این یک شعار مکتبی است برگرفته از قرآن که می فرماید اشدا علی الکفار رحما بینهم و همچنین در حدیث شریفی از امیر المومنین علی علیه السلام که می فرماید کونو لظالمین خصما و للمظلوم عونا

و هم یک شعار انسانی وظیفه انسانی آن در حال قیامت شمول است و این بارقه ای از امید در دل مستضعفین عالم روشن کرده و دل های مظلومان عالم را متوجه این آرمان بزرگ کرده است.

 

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد: دفاع از فلسطین باعث نزدیک شدن و تقرب دل‌های بیدار عالم با همدیگر می شود و تشکیل دهنده یک جبهه متحد و یک بنیان مرصوص در مقابل زیاده خواهی لشکر شیطان صهیونیست جهانی است. امروز مسئله فلسطین باید در صدر همه مسائل جهان باشد. امروز خطر این غده سرطانی در منطقه و جهان، اسرائیل جنایتکار، آدمکش و کودکش است. آنها با حربه و ابزار فرهنگی و نیز سیطره امپراتوری رسانه‌ای به دنبال فراموش شدن این خطر بزرگ هستند.

 

وی افزود: امروز بعضی از دولتمردان خود فروخته در منطقه که نقش نوکران اجانب را در جهان اسلام دارند با ساده لوحی تمام در حال عادی سازی روابط با اسرائیل خونخوار هستند. آنها نمی‌دانند که نزدیکی با اسرائیل ثمری جز فساد و ظلم و نابودی برای آنها نخواهد داشت. لازم می دانم به عنوان یک مسلمان در روز قدس به مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم تبریک بگویم و از همه بسیجیان و مردم مومن و روزه دار استان قزوین بخواهم در روز جمعه در صفوف به هم پیوسته و دست در دست همدیگر در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت نمایند و این تکلیف و فریضه الهی و اجتماعی خودمان را در مقابل برادران مسلمان و مظلوم فلسطین اقامه نماییم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها