با حضور جمعی از فرماندهان پایگاه ها، شورای بسیج و ائمه جماعات برگزار شد؛

همایش هم افزایی بسیج و ائمه جماعات در نظرآباد

همایش هم افزایی بسیج و ائمه جماعات با حضور جمعی از فرماندهان پایگاه ها، شورای بسیج و ائمه جماعات در مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش هم افزایی بسیج و ائمه جماعات با حضور جمعی از فرماندهان پایگاه ها، شورای بسیج، ائمه جماعات، امام جمعه شهرستان و همکاری اعضای شورا ی شهر و شهردار نظرآباد در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

 در این همایش حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد  ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات به روزه داران در خصوص اهمیت و وظیفه ذاتی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب فوری خواند و وظیفه ما را سنگین تر نمود.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم منبر جای سیاست و صحبت از نظام نیست.  بهترین مکان برای بیان نمودن جهاد تبیین منبر مسجد است؛ زیرا مسجد مدرسه شناخت و بصیرت است.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: ما اکنون در حال جنگ نرم و جنگ شناختی هستیم. دشمن باورها و افکار ما را مورد هدف قرار داده است. در این جنگ نرم چه کسانی باید این مسائل را تبیین کنند؟ بهتر است ائمه جماعات افکار و باورهایی را که مورد هجمه دشمن قرار گرفته است هدایت و تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسجد محوری از برنامه‌های مهم شورای سیاستگذاری است، بیان کرد: مسجد باید خواستگاه برنامه ها شود.

در پایان امام جمعه نظرآباد با اشاره بر طرح محله محور با محوریت مسجد گفت: روحانی مسجد به همراه فرمانده پایگاه، مسئول کانون، هیئت امنا و خادم مسجد از ارکان تشکیل دهنده این طرح هستند. هم افزایی فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعات در این طرح لازم است.

گفتنی است در این همایش از برگزیدگان جشنواره مالک نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار