فرماندار فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛

مقاومت فلسطین فراموش شدنی نیست/روز قدس الگو و نمادی از ایستادگی و آزادگی مسلمانان جهان است

ابوالقاسم آقازیارتی گفت : با ایجاد رابطه مسئله فلسطین حل نمی شود بلکه عناد و دشمنی نسبت به فلسطین و کشتار علیه ملت فلسطین افزون می شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۹۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکز از فراهان گفت: جمعه ماه آخر رمضان با درایت امام(ره) روز جهانی قدس نامگذاری شد، روز قدس روز اسلام و عزت مسلمین است.


وی با بیان اینکه روز قدس، روز صف آرایی جبهه حق علیه باطل و کوتاه کردن دست عیادی استکبار و در راس آن ها رژیم غاصب اسرائیل است، اظهارکرد: با حضور پرشکوه امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، سبب اتحاد مسلمین و فروپاشی اسرائیل این غده سرطانی می شود. راهپیمایی روز قدس بازتاب جهانی دارد و لرزه بر پیکر استکبار می اندازد.


فرماندار فراهان با اشاره به مطرح شدن رابطه برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی افزود: با ایجاد رابطه مسئله فلسطین حل نمی شود بلکه عناد و دشمنی نسبت به فلسطین و کشتار علیه ملت فلسطین افزون می شود.

آقازیارتی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط جهان برگزار می شود، اظهارکرد: مردم جهان هر روز نسبت به قبل بیدارتر شده و راهپیمایی روز قدس امسال هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.


وی ادامه داد: از سال ۹۸ با بیماری کرونا، راهپیمایی به صورت محدود و مجازی برگزار شده و امسال راهپیمایی روز قدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری و باشکوه تر از گذشته در سطح شهرستان فراهان برگزار می شود.

فرماندار فراهان اشاره به بیانات مقام معظم زهبری در سال ۹۴ که فرمود" اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید"، گفت: نشانه‌های تحقق این پیش‌بینی مقام معظم رهبری، روز به روز بیشتر در مقابل چشمان ناظران منطقه‌ای و جهانی آشکار می‌شود وجوانان ما هر روز برای فروپاشی اسرائیل روزشماری می کنند.

آقازیارتی اظهارکرد: به پاس خون شهدای فلسطین و شهدای کودک فلسطینی که به دست شمر زمان به خاک و خون غلطیده می شوند و مجاهدت های مردم مظلوم فلسطین راه انتفاضه ادامه دارد و فلسطین هرگز به فراموشی سپرده نمی شود.


وی در ادامه افزود: کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان همواره از انتفاضه مردم فلسطین حمایت می کنند اما مسئله فلسطین باید توسط مردم فلسطین حل شود و هیچ قدرتی نباید در مسئله فلسطین دخالت کند.


آقازیارتی گفت: همان گونه که امام راحل فروپاشی شوروی را پیش بینی کرد و در بهت و حیرت جهانیان، رژیم شوروی فروپاشید، وعده آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل توسط امام راحل هم محقق می شود.


فرماندار فراهان خاطر نشان کرد: اين روزها كه اسرائيل لحظه به لحظه بيشتر در مرداب نابودی و فروپاشی فرو می رود و بزودی وعده امام راحل محقق می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها