رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات در گفتگو با بسیج:

مساله قدس شریف مطالبه مهم جهان اسلام است

حجت الاسلام کریمی گفت:ساده لوحی بعضی از کشورهای منطقه خلیج فارس در برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به زودی باعث پشیمانی بزرگ و اندوه آنان خواهد شد
کد خبر: ۹۴۲۷۹۵۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: روز قدس خاری در چشم صهیونیسم  است که آرامش را از روح و روان اشغالگران قدس شریف گرفته است .

حجت الاسلام رئوف کریمی گفت : روز قدس از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی است تا یاد و نام قبله گاه اول مسلمین جهان همیشه در سینه مسلمانان و حق طلبان باقی بماند و با دسیسه های شیطانی دچار فراموشی نشود .

وی در خصوص علت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس گفت : ویژگی خاص راهپیمایی روز قدس نسبت به سایر مناسبت ها و راهپیمایی های ملّی این است که اولاً روز قدس بر اساس تقویم هجری قمری است و ثانیاً در سراسر جغرافیای جهان اسلام ، مسلمانان روزه دار در عین عبادت پروردگار ، نسبت به ظلم و ستمی که بر پیکره ای از امت اسلامی انجام می شود بی تفاوت نبوده و ضمن اعلام انزجار از ظالمان و اشغالگران ، با مردم مسلمان فلسطین همدردی می کنند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات ، توجه مسلمانان فارغ از هر طیف و فرقه به مساله فلسطین را مصداق حدیث شریف نبوی (( مَن اصبح و لَم یهتمّ بامورالمُسلمین فلیس بِمُسلم )) دانست و تصریح کرد : مساله قدس شریف مطالبه مهم جهان اسلام است و اهمیت آن با مرور زمان از بین نمی رود .

حجه الاسلام رئوف کریمی ضمن ابراز تاسف از عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت : اعتماد به اسرائیل ، اعتماد به گرگی است که لباس میش پوشیده ولی از هر فرصتی برای رخنه و نفوذ در ساختار کشورهای پیرامون ، استفاده می کند . ساده لوحی بعضی از کشورهای منطقه خلیج فارس در برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به زودی باعث پشیمانی بزرگ و اندوه آنها خواهد شد .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار