خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه انجام گرفت:

دیدار فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با امام جمعه شهرستان

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان خوسف با حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی،امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۹۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان خوسف با حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی،امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه، گفت: یوم الله هایی همچون سالروز تاسیس سپاه و شکست آمریکا در صحرای طبس باید گرامی داشته شوند به این دلیل که خداوند منت نهاد و این نهاد و سازمان مقدس را به ما ارزانی داشت. وی افزود: کمتر سازمان و نهادی است که این مقدار پیچش و مشکلات گوناگون را از سر گذرانده باشد و هنوز قوی و مستحکم مانده و مانند روز اول پا بر جا و استوار و مومن به ارزش ها و آرمان های الهی و انقلابی مانده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی نیز سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفته و بیان کرد: بعد از 1400 سال دوباره در جهان اسلام نظامی اسلامی شکل گرفت و به تبع آن جوانانی متعهد برای حفاظت و پاسداری از این نظام نهادی تشکیل دادند که امروز یل به یک نهاد و سازمان نظامی، فرهنگی، اقتصادی، عقیدتی و مردمی قوی و مستحکم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار