خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

کیفیت و سرعت لازمه اجرای پروژه آبرسانی به روستای آب لوله بیرجند

سردار فدوی: باید این پروژه خیلی زودتر از زمان انعقاد قرارداد به اتمام برسد در تعداد زیاد تر از پیش‌بینی که شده و تا ۱۸ هزار کیلومتر آب‌رسانی شود و روستاها در طول مسیر دیده شود .
کد خبر: ۹۴۲۶۶۷۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مجتمع آب‌رسانی به روستای علی‌آباد لوله بیرجند اظهار داشت: این طرح که در این دولت شروع‌شده و این توان‌مندی‌های بی‌انت‌های مردم بکار گرفته می‌شود برای کاری که در ۴۳سالگی انقلاب همچنان نباید این کمبود‌ها وجود می‌داشت که خیلی از روستا‌های ما آب ندارند و با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز وزارت نیرو، سپاه و مجموعه‌های بسیج سازندگی و همه نیرو‌ها پای کار آمدند و انجام این پروژه در جلسه ابلاغ‌شده که در مسیر روستا‌های دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فدوی بیان کرد: به‌صورت نزدیک کنترل پروژه با نرم‌افزار به‌صورت زنده انجام می‌شود و در صورتی که کار به سرانجام برسد کار‌های بر زمین مانده زیادی را به دنبال دارد و با وزارت راه، مسکن و شهرسازی اقداماتی صورت می‌گیرد تا گرفتاری‌هایی در این حوزه حل شود.

وی خاطرنشان کرد: حل مسئله آب خیلی مهم است چنانچه مردم مشکل آب داشته باشند گرفتاری‌های زیادی برایشان به وجود می‌آید. باید این پروژه خیلی زودتر از زمان انعقاد قرارداد به اتمام برسد در تعداد زیاد‌تر از پیش‌بینی که شده و تا ۱۸ هزار کیلومتر آب‌رسانی شود و روستا‌ها در طول مسیر دیده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: کار باکیفیت انجام شود که خیال مردم راحت باشد همه دست‌اندرکاران تمام هم و غمشان را به کار ببرند که در بهترین کیفیت کار با مصالح مرغوب و توانمندی که وجود دارد پیش رود تا اینکه اصل آب فراهم و خشکسالی‌ها نیز با عنایت الهی برطرف شود.

وی ادامه داد: این اقدامات در سراسر کشور در حال انجام است تا تعداد روستا‌ها از ۱۷ هزار روستا فراتر انجام شود و در زمان‌بندی زودتر تحقق یابد.

فدوی گفت: این توانمندی وجود دارد که کار بهتر و زودتر انجام شود، چون در این طرح موضوع پیمانکار و شرکت نیست کار جهادی و برای رضای خداوند است انسان‌ها تمام توانمندیشان را با نهایت کیفیت بکار می‌گیرند تا اقدام مناسب صورت گیرد.

همچنین در این مراسم سرهنگ مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با مجموعه آب و فاضلاب استان همراهی خوبی داریم تا قبل‌از سال سه مجتمع ابلاغ‌شده بوده که شروع به کار داشته‌باشیم که از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از دو هفته گذشته آخرین ویدئو کنفرانسی که داشتیم قرار شد تمام پروژه‌ها به‌مرور آغاز شود افزود: برای این پروژه اول هفته کار تحویل زمین و همکاری برای تامین لوله و مصالح مورد نیاز انجام شد.

هنری ادامه داد: در کنار این با همراهی خیریه ابراهیمی و مجموعه‌های خیرین از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۱ روستا که باقی‌مانده بودند و مشکل آب‌رسانی داشتند با اعتبار سه میلیارد و پانصد میلیون تومان تفاهم کردیم که چهارده پروژه به اتمام رسیده‌است و کمک‌های خوبی از مجموعه خیرین در کنار طرح‌های ملی در برنامه وجود دارد تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: به نمایندگی از سایر پروژه‌ها سه پروژه از هفته گذشته تحویل‌شده و مابقی به‌مرور انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: تقاضا داریم از سپاه و مجموعه قرارگاه امام حسن علیه‌السلام برخی از پروژه‌ها مجتمعی است در قالب یک یا دو روستا است و اعتبار آن بالای ده میلیارد تومان است و هزینه مصالح اولیه خیلی بالا است در سازوکار خرید متمرکز یا مدلی دیگر تصویب شود سرعت کار بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار