خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

جلوی بحران اقتصادی را با عمل به تکلیف باید گرفت/ رمز موفقیت سپاه عمل به تکلیف است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این تجربه ملت ایران است و ما دیده‌ایم که اگر در همه امورات همچون عرصه دفاعی و نظامی باید به تکلیف خود درست عمل کنیم جلوی بحران اقتصادی را باید با این شیوه گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۰۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه (۳۰فروردین) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه رمضان درب‌های رحمت الهی باز است، اما بعضی‌ها خودشان را محدود می‌کنند وگرنه وسعت رحمت و خیرات خدا شامل حال همگان می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و امام خمینی ره ملت ایران و پاسداران پای کار انقلاب هستند و عنایات خداوند شامل همه ما شده است درحالی‌که در سال چهل و چهارم پیروزی انقلاب اسلامی هستیم در چه جایگاه رفیعی قرار داریم.

فدوی خاطرنشان کرد: بعد از ۴۳ سال تهاجم بی‌وقفه بزرگ‌ترین متحدان و خبیثانه‌ترین مستکبرین عالم علیه انقلاب اسلامی که تمام تلاششان را بکار بستند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند، اما نتیجه‌ای نداشت و الان انقلاب اسلامی و دلدادگان انقلاب کجا هستند و آن‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند در چه جایگاهی قرار دارند؟

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: به برکت انقلاب اسلامی است که دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت در برابر انقلاب و دلدادگان انقلاب قرار گرفته‌اند همچنان که در قرآن کریم داریم اگر ملتی پای دستور خداوند باشد خداوند به وعده‌اش عمل می‌کند.

وی ابراز داشت: درحالی‌که دستورات و تکالیف خداوند بر دوش بندگان انجام‌شدنی است مهم است ملتی پای کار بیایند و کم نگذارند به تکالیفشان به‌خوبی عمل کنند حتی اگر لازم باشد جان بدهند و در صحنه باشند.

فدوی بیان داشت: واقعاً دلدادگان انقلاب اسلامی و پاسداران در این چهل سال پای هر کاری پیش‌آمد برای انقلاب اسلامی ایستادند و هرجا خبیث‌ترین‌های عالم جلوی پای انقلاب سنگ انداختند بندگان خدا شروط را به درستی انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: وعده الهی حق است و این در امور اقتصادی، فرهنگی و ... نیز حکم‌فرماست و چنانچه به تکالیفی که خداوند بر عهده ما گذاشتند درس عمل می‌کردیم اوضاع بهتری در اقتصاد می‌داشتیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این تجربه ملت ایران است و ما دیده‌ایم که اگر در همه امورات همچون عرصه دفاعی و نظامی باید به تکلیف خود درست عمل کنیم جلوی بحران اقتصادی را باید با این شیوه گرفت.

وی اظهار داشت: دولتی که امروز مردمی است و می‌خواهد بر مبانی انقلاب اسلامی عمل کند اگر این مهم تحقق پیدا کند مشکلاتی که امروز گرفتاریم زودتر برطرف می‌شود مهم عمل به قاعده است.

وی یادآور شد: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده‌است که در همه معرکه‌هایی که برای انقلاب اسلامی به‌وجودآمده به تکالیفش به درستی عمل کرده‌است.

فدوی عنوان کرد: سپاه استان نیز در هر موضوعی درگیر می‌شود که به درخواست سایر مجموعه‌ها یا موظف به انجام است و توفیق هر کسی که در مسئولیت سپاه استان‌ها قرار دارد ازجمله سپاه انصارالرضا علیه‌السلام به وحدتی است که بین مسئولین است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی تشکیل حکومت اسلامی وحدت کلمه است افزود: در استان خراسان‌جنوبی که مناطق کویری وسیع‌تر است دل‌ها به‌هم نزدیک‌تر و وحدت کلمه که از شرط‌های خداوند است این‌جا تجلی بیشتری دارد. همدلی و همکاری همیشگی با فرمانده سپاه ضروری است تا بتواند ماموریت‌های محوله خویش را به‌خوبی انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نقش فرمانده سپاه استان به مثابه نقش فرمانده‌کل سپاه در جغرافیای استان است. شمولیت کامل کل سپاه دارد و هر رسالتی در انقلاب اسلامی وجود دارد برعهده سپاه است.

وی متذکر شد: خداوند متعال همه بندگان خودش را آفریده که همه به بهشت بروند اختیارشان را به خودشان داده‌است ما مسلمان هستیم و دلداده انقلاب اسلامی که ۲۰۰ هزار شهید را در این راه دادیم و ۴۳ سال در راه مبارزه با خبیثانه‌ترین‌های عالم و شیطان بزرگ مجاهدت کردیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که با اعمال و رفتار خودمان بهشت را تضمین کنیم.

وی در پایان گفت: پاسداران بازنشستگی ندارند و تا زنده هستند خدمت‌گزار انقلاب اسلامی و مردم مسلمان هستند سپاه انصارالرضا امروز می‌خواهد کمک کند به بقیه سپاه‌های استانی و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان.

انتهای پیام/






ارسال نظرات
پر بیننده ها