هفتمین جلسه؛

هماهنگی کمیته های کنگره ملی شهدای عشایری در شهرکرد

جلسه هماهنگی اعضای کمیته های کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۲۳۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در این جلسه گفت: ۲۴ استان در کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری حضور خواهد داشت.

سرهنگ سعیدی اظهار کرد:برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در سال ۹۸ مصوب و مقدمات اجرای آن در بهار امسال فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری مقدمات این کنگره، دو هزار یادواره پایگاهی، ۲۰۰ یادواره حوزه‌ای و ۲۰۰ یادواره استانی اجرا شد.

سعیدی از برگزاری این کنگره در سه شب با عناوین شهدای عشایری دفاع مقدس، شهدای عشایری مدافع حرم و شب شعر شهدا و عاشورایی در اواخر اردیبهشت ماه خبرداد و افزود: همچنین کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی عشایر در استان فارس و کنگره شهدای زن عشایر در استان لرستان برگزار خواهد شد.

در این جلسه استاندار چهارمحال و بختیاری، میزبانی کنگره 10هزار شهید جامعه عشایری کشور را  فرصت ارزشمندی برای این استان دانست و با اشاره به نقش عشایر از روزهای نخستین دوران دفاع مقدس برای مقابله با دشمن و حفظ تمامیت ارضی کشور، گفت: این کنگره و یادواره ها می توانند مردم و جوانان را در مقابله با آسیب های اجتماعی مصون سازند.

غلامعلی حیدری، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی و پیشبرد گام دوم انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، را از نقش های کنگره بزرگداشت 10هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در فصل بهار دانست.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در هفتمین جلسه هماهنگی کنگره 10هزار شهید عشایری کشور، گفت: حفظ ارزش های انقلابی اسلامی از اهداف اصلی این کنگره است که به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

اکبری از آمادگی کامل مسئولین استان برای برگزاری کنگره بزرگداشت 10هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: ان شاءالله به پشتیبانی مردم عزیز استانمان و به پشتیبانی مسئولین عزیز استان یک خاطره خوبی برای خانواده معظم شهدا که از 24 استان کشور مهمان ما خواهند بود، باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار