امام جمعه کرج:

خواب مستکبران برای جبهه اسلام بی تعبیر خواهد ماند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: خواب شوم مستکبران به برکت مقاومت اسلامی و خون های ریخته شده شهدا از جمله شهید سردار سلیمانی برای جبهه اسلام بی تعبیر خواهد ماند.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی»  درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: به لطف پروردگار به  زودی جشن پیروزی مستضعفان برمستکبران گرفته می شود ؛ اسراییل غاصب  که چندی پیش طرح هزاران ضربه چاقو برای از پای درآوردن ایران اسلامی مطرح کرد امروز همان طرح دامن خودش را گرفته است.

امام جمعه کرج گفت: امروز  جوانان فلسطینی  درجاهای حساس نفس اسرائیل را گرفته و بسیاری از سیاست های صهیونیست ها  را با شکست مواجه کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود که باتکبیر نماز گزاران همراه بود  بیان داشت: وعده الهی نزدیک است و به زودی لکه ننگین بشریت (اسرائیل غاصب)  نابود می شود؛  نشانه این اضمحلال تحرکاتی مانند هجوم به مسجد اقصی است  که  بسیاری از نمازگزاران را مجروح و بازداشت کردند که این اقدام نشانه عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: براین  اساس روز قدس امسال در جهان اسلام و سراسر عالم دیدنی خواهد بود چرا که این روزها به برکت مقاومت اسلامی همه مستکبران علاوه بر صهیونیست ها دچار عجز و مشکل  شده اند؛ چنانچه سعودی ها در باتلاق فرو رفته و می خواهند جنگ را علیه مردم مظلوم یمن  پایان دهند و برای خود آبرو بخرند چنانچه هشت سال بی آبرویی و نسل کشی داشته اند.

وی ادامه داد: البته آل سعود به دنبال  تجزیه یمن برای حفظ نفوذ خود در این کشور است اما مقاومت یمن به فضل پروردگار هوشیار است و کار خودش را درست انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز درادامه با اشاره به اولین گام در جهت وعده رئیس جمهور مبنی بر انتشار اسامی بدهکاران بانکی اظهار داشت:  شفاف سازی بسیار خوب است و البته باید به تمام دستگاه تسری یابد .

وی تاکید کرد: این کار اعتمادساز و امیدآفرین است و از طرفی جلوی سوءاستفاده را می گیرد اما آن چیزی که نباید مورد غفلت قرار گیرد آن است که پس از افشای اسامی  این افراد که چنین ظلمی را به مردم و منابع عمومی کردند و نظام را ناکارآمد جلوه دادند باید  چگونگی برخورد با آنان هم مشخص شود.

امام جمعه کرج گفت: باید مشخص شود که زیان ها  چگونه به جیب ملت بازمی گردد؛ بنابر این برخورد دستگاه قضا با این مقوله بسیار مهم است چراکه باید کامل و بازدارنده باشد؛

 دستگاه قضا باید جوری برخورد کند که این موارد تکرار نشود.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: مطلب دیگری که خوب است رئیس جمهور به آن توجه داشته باشد و دارد البته باید سرعت آن بیشتر شود رسیدگی به مطالبات صنفی است؛ بعضا درجامعه می بینیم هرچند وقت یکبار عده ای یک گوشه ای اعتراضاتی دارند از جمله مخابرات، آموزش و پرورش که نباید گذاشت این گونه عمل شود یعنی  مشمول زمان نشود ؛ بنابراین با سرعت بیشتری باید کار پیش رود و مسیرکار نباید طوری باشد که عده ای سوء استفاده، ناراضی تراشی و شیطنت کنند .

امام جمعه کرج  با اشاره به بیانات اخیر  رهبر معظم انقلاب  گفت : این بیانات برای مسوولان نکاتی داشت و تذکراتی فرمودند که مخاطب فقط مسوولان نبودند اگرچه قسمت اعظم به مسوولان برمی گشت که باید مورد توجه قرار گیرد و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز با تبریک  ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در زمان های مختلف پس از انقلاب اسلامی همراه و همگام انقلاب و ملت بوده  است .

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد:  امروز  ارتش جمهوری اسلامی ایران  به برکت تیزبینی و  نگاه بلند امام خمینی (ره ) دارای ساختار مستحکم و مردمی و مملو از حماسه و  رشادت ها است .

امام جمعه کرج یاد آورشد: شهید سرلشکر خلبان حسین لشکری نمونه ای از رزمندگان ارتش اسلام بود که از سال ۵۹ اسیر و پس از ۱۸ سال اسارت که ۱۵ سال آن انفرادی بود برای کشور خدمات ارزنده ای داشت و امروز به برکت شهدای ارتش که برخوردار از کادری انقلابی است به مردم خدمات دهی می شود.

وی بیان داشت: ارتش درتمام عرصه ها به مردم خدمات دهی دارد و در تولید جنگ افزار با توان بومی خودکفا شده و در هوا، زمین ،دریا بالندگی برای کشور به همراه داشته است .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت:  امروز ارتش  جمهوری اسلامی ایران درکنار مردم  وسایر نیروهای مسلح همواره در تلاش برای رفع مشکلات بوده و درجریان کرونا این مساله مشهود بود.

امام جمعه کرج با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: از سالروز این میلاد پر برکت تا ۲۱ ماه رمضان به عنوان هفته کمک به محرومان است که خوشبختانه البرز دراین زمینه بسیار پیشتاز است .

وی تاکید کرد: گاهی اوقات نیاز است که به صورت گروهی به کمک افراد رفت چراکه مشکلات به صورت انفرادی قابل حل نیست .

آیت الله حسینی همدانی افزود: ۱۷ماه  مبارک رمضان سالروزمعراج پیامبراکرم (ص) است که ویژگی های خاص خود را دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بااشاره به شب های سرنوست ساز قدر نیز گفت: این شب ها فرصتی برای توبه و استغفار است که نباید از خود و دیگران غافل باشیم و برای امورات یک سال باید درخواست داشت چراکه اهل بیت (ع) در خصوص فضایل شب های قدر را خیلی سفارش داشته اند.

امام جمعه کرج افزود: سیره ائمه اطهار(ع) درشب های قدر مورد توجه قرار گیرد و در شب قدر فقط بیدار نمانیم بلکه کاری کنیم که دل بیدار باشد و در این شبها غیراز مسایل شخصی به مسایل جامعه و اجتماعی ، امورجهان دقت نظر داشته باشیم .

وی تاکید کرد: توجه به سوره قدر و عظمت آن ، توجه به ولی عصر(عج) از دیگر نکات مورد توجه در شب های قدر است.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به مساله کم فروشی به عنوان یکی از مصادیق بی عدالتی اشاره کرد و افزود: براساس روایتی از رسول اکرم (ص) هرکس مال را از غیر حلال کسب کند خدا او را فقیر کند.

وی تاکید کرد: بنابراین کسب حلال یکی از مسایل مهمی است که باید درجامعه در جهت خدمات دهی هرچه بهتر به مردم مورد توجه قرار گیرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار