خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات منطقه نقش محوری دارد/حلقه اتصال بین تولید و اشتغال، دانش‌بنیان بودن است

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات منطقه نقش محوری دارد و تک تک ما باید برای جامعه و کشور خودمان نقش آفرین باشیم‌.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۱۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رفیعی آتانی در جمع نخبگان و منتخبین دانش آموزان بسیجی بیان کرد: ماه رمضان یک فرصت طلائی برای بندگان خداست. رمضان متعلق به همه افرادی است که در مکتب نورانی اسلام زندگی می کنند.

وی افزود: تنها ملتی هستیم که این شریعت اسلام و مکتب شیعه را داریم که نجات دهنده کل بشریت باشیم.

سردار رفیعی در ادامه این جلسه گفت: بزرگترین صفتی که از شهید سلیمانی سراغ داریم این است که او رخساره عملی دین اسلام است، او فرزند حقیقی رمضان و شاگرد رمضان است. توکل به خدا و اخلاص دو ویژگی بارز حاج قاسم عزیز است.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات منطقه نقش محوری دارد و تک تک ما باید برای جامعه و کشور خودمان نقش آفرین باشیم‌.

رفیعی آتانی ابراز کرد: امروز در جنگ اوکراین، موضع گیری ایران مهم به حساب می آید. در حالی که روزی اصلا در این محاسبات جهانی و منطقه ای نبودیم.

وی بیان کرد: اسلام عزیز را ثروت و دارای حضرت خدیجه(س) و شمشیر امیرالمومنین(ع) نجات داد. لذا ما باید خدیجه و امیرالمومنین های امام خود باشیم.

سردار آتانی تصریح کرد: ما باید امر و فرمان رهبرمان را خوب بشناسیم و اطاعت کنیم.از خصوصیت جهاد این است که روبروی دشمن باشد و از طرفی همراه با جهد و تلاش باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، «انقلاب ما زنده و پویاست» و ایشان امام جامعه زنده هستند و ما امروز وظیفه داریم بدانیم در کجا قرار داریم و چه وظیفه ای در قبال آن داریم.

سردار رفیعی آتانی در خصوص تبیین شعار سال جدید اشاره کردند که: تولید و اشتغال کلمه مشترک سال های اخیر است که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است و امروز راه میان بر برای تحقق این هدف دانش بنیان کردن تولید است. در واقع حلقه اتصال بین تولید و اشتغال ،دانش‌بنیان بودن است.

وی در خصوص ویژگی تمدن جهان گفت: همه تمدن ها بر چهار پایه ایدئولوژی، جغرافیا، سیاست و اقتصاد قرار دارند. به لطف خدا جبهه مقاومت در ایدیولوژی، جغرافیا و سیاست موفق عمل کرده است و امروز میدان اقتصاد، میدان جنگ است و راهبرد ما در این میدان راهبرد هجوم با روحیه عملیاتی است.

فرمانده سپاه استان قزوین در خصوص وظیفه اقشار جامعه در رابطه با جهاد تبیین تصریح کرد: گفتمان همه اقشار جامعه به ویژه نخبگان در جهاد تبیین باید امید آفرینی، ایجاد روحیه نشاط، معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و در نهایت هدایت و آرام کردن جامعه است.

سردار آتانی در پایان این جلسه گفت: ما باید ابتدا اهداف و نیت شوم دشمن را خوب و دقیق بشناسیم و در گام بعدی با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت و از طرفی با راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با برنامه ها و اقدامات دشمن قدم برداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار