خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

امروز چیزی واجب تر از صیانت اب وجود ندارد/برای خدمت به مردم، سپاه با تمام ظرفیت در کنار آبفا قرار دارد

سردار آتانی عنوان کرد: امروز چیزی واجب تر از صیانت اب وجود ندارد و ما باید در حوزه اب الگوی دیگران شویم و عبرت دیگران نشویم. وقتی شما خدمت بی منت به این مردم ارایه دهید و امنیتشان برقرار شود، ماموریت ماهم برقرار می شود. ماموریت های ما از هم جدا نیست و ما در خدمت آبفا خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۹۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

قزوین_ به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج، با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و دارای بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای قزوین، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب و سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین منعقد شد.

سردار اتانی در این مراسم با اشاره به خدمت خالصانه برای مردم بیان کرد: بنا برا این است که به مردم عزیز خدمت کنیم این در حالی است که بحث اب نگرانی جدی استان قزوین است و جزو ۵ مساله اصلی استان می باشد.

وی گفت: به فضل الهی، سپاه پاسداران مملو از نیروهای بسیجی جهادگر است. لذا در مسیر خدمت به مردم ما را نیروی خود بدانید لذا مناطقی که جهت خدمت رسانی در اولویت است را پس از احصا به سپاه استان معرفی نمایید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: پس از معرفی مناطق شناسایی شده، گشت های سپاه و بسیج به موارد مورد لزوم رسیدگی می کنند و خدمات رسانی به این مناطق را به صورت تاکیدی و ویژه مورد بررسی قرار می دهند.

سردار آتانی تصریح کرد: نگاه ما برای اجرای ماموریت ها آمرانه نیست و می خواهیم به صورت امر به معروف این مشکل را حل کنیم. اما آنچه در رفع مشکلات در هر حوزه ای اهمیت دارد فرهنگ سازی است و این اقدام باید به کمک صدا و سیما و رسانه ها و همه مدیران انجام شود. فرهنگ سازی باید در این راستا باشد که در وره کشاورزی مناطقی که با کم آبی مواجه هستند از کاشت محصولات کشاورزی که نیازمند آب زیادی هستند خودداری شود.

وی افزود: امروز چیزی واجب تر از صیانت اب وجود ندارد و ما باید در حوزه اب الگوی دیگران شویم و عبرت دیگران نشویم. این فرصت در قزوین وجود دارد با وجود مدیران جهادی، خودمان را جدا از دولت نمی بینیم چون سپاه مسوول امنیت مردم است. وقتی شما خدمت بی منت به این مردم ارایه دهید و امنیتشان برقرار شود، ماموریت ماهم برقرار می شود. ماموریت های ما از هم جدا نیست و ما در خدمت آبفا خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار