فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

مسجد، محله و پایگاه سه ضلع موفقیت برای بسیج است/ ماموریت ترسیم"محله اسلامی" یک ماموریت حائز اهمیت برای بسیج می باشد

سردار حیدر نیا در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: محله، مسجد و پایگاه سه ضلع موفقیت برای بسیج است.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۹۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج ناحیه امام سجاد علیه السلام ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از اهتمام همکاران در ایفای وظایف سازمانی طی ماه مبارک رمضان، گفت: کار کردن در بسیج جایگاه بسیار بالایی دارد، کارها و فعالیت های ما در بسیج نباید از رویِ عادت باشد.
سردار حیدرنیا با بیان اینکه نگاهِ جامعه به بسیج و سپاه، نگاهِ گره گشایی است و برای بسیج باید ماموریت های بزرگ دید، ادامه داد: محله، مسجد و پایگاه بسیج سه ضلع موفقیت برای بسیج است و بسیج نباید از مسجد که محل سکینه و آرامش مردم است جدا شود.


وی اضافه کرد: وضعیت عفاف و حجاب، طلاق و اعتیاد مناسب نیست و تمام این مشکلات با پایِ کار آمدن مردم حل می شود و پایِ کار آمدنِ مردم فقط در محله اسلامی ممکن است.
سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه ماموریت"محله اسلامی" یک ماموریت حائز اهمیت است و این ماموریت را برای بسیج تعیین کردیم، افزود: محله اسلامی یعنی، محله را در طراز انقلاب اسلامی ترسیم کنیم و همه ی ظرفیت های محله را برای رفع مشکلات پایِ کار بیاوریم.
به گفته وی، به جای معلول، باید دنبال علت مشکلات باشیم. بی حجابی معلول علتی است، باید ببینیم علتش چیست. طلاق معلول علتی است، ممکن است علتش بیکاری و مشکلات اقتصادی باشد. اگر در محله اسلامی علت مشکلات را حل کنیم خود به خود مشکلات کم می شود.
در پایان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز فرهنگ بسیجی را گره گشایی، بن بست شکنی، خدمت بی منت، کمک به همنوع، کار را به بودجه و امکانات گره نزدن خواند و گفت: هر کجا این فرهنگ بر نگاه و تفکر مسئولین و کارگزاران حاکم باشد مشکلی نخواهیم نداشت اما اگر این فرهنگ از نگاه و تفکر مسئول و کارگزاری دور باشد قطعا دچار مشکل و خسران خواهیم شد. تمام مشکلاتی که در دولت قبل ایجاد شد حاصلِ همین تفکر و نگاه بود، فاصله گرفتن از فرهنگ بسیجی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار