مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) البرز:

حضرت خدیجه(س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه به خصوص مادران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) گفت: حضرت خدیجه(س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه به خصوص مادران است.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۶۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

حجت الاسلام والمسلمین امید سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) با عرض تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: حضرت خدیجه(س) اولین حامی اسلام و پیامبر(ص) بوده است و تمامی اموال خود را در راه خداوند انفاق کرد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه خدیجه(س) تمام زندگی خود را هزینه اسلام کرد ولی خود را بدهکار اسلام می دانست و هیچ گاه بابت کارهایی که برای اسلام انجام داده بود خود را طلبکار نمی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی حضرت خدیجه(س) یکی از چهار زن بزرگ بهشت خواند و بیان کرد: روزی پیامبر(ص) چهار خط روی زمین کشیدند و فرمودند: این چهار خط هر یک از زنان بزرگ بهشت هستند و نام آنها بدین ترتیب است: حضرت خدیجه(س)، حضرت زهرا(س)، حضرت مریم(س) و حضرت آسیه(س).
وی با بیان اینکه جبرئیل هر بار بر پیامبر نازل می شد می فرمود خداوند به حضرت خدیجه(س) سلام می رساند، اضافه کرد: حضرت خدیجه(س) بارها از حضرت زهرا(س) خواست که از پیامبر(ص) بخواهد عبایش را کفن وی کند اما جبرئیل نازل شد و فرمود: ای پیامبر، خداوند می فرماید که من سزاوارترم تا برای حضرت خدیجه(س) کفنی فراهم بکنم و آن کفن بهشتی است.
وی در پایان عنوان کرد: حضرت خدیجه(س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه به خصوص مادران است. حضرت خدیجه(س) تمام ثروت، امکانات اقتصادی و هستی خود را در راه رضای حق بخشیدند و همچنین با حمایت‌های روحی، روانی و اجتماعی از پیامبر اکرم(ص) در ترویج اسلام و پیشبرد اهداف آن نقش بسزایی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار