یادداشت| به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)؛

اولین حامی پیامبر(ص) در رسالت الهی حضرت خدیجه(س) بود

روز دهم ماه مبارک رمضان سالروز درگذشت بانویی است كه از ثروت او اسلام رونق گرفت، پيامبر(ص) صلابت بی‌بدیل یافت و با عروج او پیامبر اسلام(ص) نه تنها همسر، بلکه تکیه‌گاه و حامی دینش را از دست داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۲۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین دهفولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) در یادداشتی آورده است: روز دهم ماه مبارک رمضان سالروز درگذشت بانویی است كه از ثروت او اسلام رونق گرفت، پيامبر(ص) صلابت بی‌بدیل یافت و با عروج او پیامبر اسلام(ص) نه تنها همسر، بلکه تکیه‌گاه و حامی دینش را از دست داد.

 حضرت خديجه(س) از امتيازات بسياري بهره دار بود كه هر كدام نشان از شرافت مقام و جايگاه والاي آن بانو دارد. همراه ودستیار همسرش بود، در مشکلات و سختی‌های رسالت او را با جان و مال حمایت و یاری می‌رسانید و اینها در شرایطی بود که کمتر کسی به حضرت رسول(ص)  ایمان آورده بود و او را حمایت می‌کرد، در واقع می توان گفت اولین حامی  پیامبر(ص) در رسالت الهی حضرت خدیجه(س)بوده است.

بانو خدیجه (س) نه تنها از عمق جان به رسالت پیامبر (ص) ایمان آورد بلکه او را در برابر سختی‌ها و گرفتاری ها ودربرابر مشرکان یاری داد‌. این بانوی بزرگوار در طول زندگی پربرکت خود همیشه یار و همراه پیامبراسلام بودند.

دهفولی درپایان درباره نقش معنوی آن بانو بر دین اسلام گفت: خداوند متعال از نسل و سلاسه ی خدیجه (س) شجره ی طیبه ی اهل بیت(ع) را خلق نمود و خداوند هر روز در برابر ملائکه مقرب درگاهش به وجود پر برکت خدیجه مباهات می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار