خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

سپاه پاسداران، بازوی توانمند جامعه در عرصه رفع موانع اقتصادی و فرهنگی جامعه/تلاش برای تحقق تولید دانش بنیان در عرصه‌های علمی و پژوهشی «جهاد افضل» است

حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد: امروز سپاه پاسداران، بازوی توانمند جامعه در عرصه رفع موانع اقتصادی و فرهنگی جامعه است.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۹۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در حاشیه دیدار صمیمانه با مجموعه خبرگزاری بسیج، ضمن بیان نقش دانش‌بنیان‌ها در توسعه کشور با توجه به شعار سال جدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت اشتغال در حوزه دانش بنیان طی ۱۰ سال اخیر و با توجه به شرایط جامعه با شعار ارتقاء سطح اقتصادی پیش رفتیم. بنا به فرموده مقام معظم رهبری «راه نجات جامعه امروز ما، تولید خصوصا در بخش دانش بنیان است».

 
وی افزود: هدف از تولید این است که تولید دانش بنیان و سرمایه، دست توانمند ایرانی باشد و علم و هنر آن را در اختیار داشته باشیم. همچنین محصول فکر، پژوهش و تحقیق ایرانی و بر پایه اعتقادات اسلامی باشد. این روش در صدر اسلام و مکتب نبوی مشهود است. نسخه نجات بخش جامعه ما در عرصه اقتصادی، تولید دانش بنیان است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: با الگوپذیری دقیق مسئولین از بیانات مقام معظم رهبری، شاهد رونق تولیدات دانش بنیان، اشتغالزایی در جامعه، کاهش آمار بیکاری و تورم و همچنین افزایش آمار ازدواج در قشر جوان جامعه خواهیم بود.
 
حجت الاسلام شجاعی مهر با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران در تحقق تولید دانش بنیان یادآور شد: به اعتراف دوستان و دشمنان، سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان موفق در تمامی عرصه‌ها بسیار خوش درخشیده است. رمز اصلی این موفقیت در تولیدات دانش بنیان نهادینه شده است. امروز سپاه پاسداران به عنوان سازمانی مبتکر در حیطه صنعت نظامی به خودکفایی رسیده است، به نحوی که مدعی حل مشکل در حوزه خودروسازی کشور است.
 
وی اذعان کرد: به جرات می توان گفت سپاه پاسداران، بازوی توانمند جامعه در عرصه رفع موانع اقتصادی و فرهنگی جامعه است. پروژه های عظیم کشور در کلیه عرصه‌ها که غالبا کمتر ارگانی اجرای آن را به عهده می‌گیرد، توسط سپاه پاسداران عملیاتی و به مرحله بهره برداری می‌رسد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: امروز با عنایات حضرت حق و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران بعنوان الگوی موفق، برای ابرقدرت های شرق و غرب در تمامی عرصه ها شناخته شده است. تلاش برای تحقق تولید دانش بنیان در عرصه‌های علمی و پژوهشی " جهاد افضل" محسوب می‌شود و باید مورد توجه قرار بگیرد. ما هم موظفیم به عنوان یک بسیجی در مسیر تحقق این هدف مهم قدم برداریم و به سمتی حرکت کنیم که تولید کننده در عرصه دانش بنیان باشیم.در این صورت نگران تحریم‌های دشمنان خود هم نخواهیم بود.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان با اشاره به تحمیل فرهنگ غرب به ملت ایران گفت: ما با توسعه محصولات فرهنگی اسلامی _ایرانی در مسیر تحقق تولید دانش‌بیان در عرصه فرهنگی قدم برداشتیم. گستره‌ی مسیری که در آن قرار داریم وسیع است و ما باید با مسئولیت پذیری و شناخت نیازهای آن وارد این میدان وسیع شویم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها