خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انقلاب برای روایتگری نیازمند هنرمندانی از جنس شهید آوینی است/هنرمندان، نماد عظمت انقلاب هستند

سردار آتانی عنوان کرد: این هنر شما هنرمندان است که اجازه ندهند کسی انقلاب را کوچک کند. با هنر شهید اوینی و از قاب یک دوربین معمولی یک کار برجسته تولید شد و امروز هنرمندانی از جنس شهید آوینی نیاز جامعه است تا انقلاب را روایت کنند.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۶۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته هنر انقلاب، صبح امروز بسیج هنرمندان استان قزوین با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سردار آتانی در این دیدار با اشاره به نقش هنر در تعالی روح انسان بیان کرد: هنر، جلوه زیبایی های خداوند است که روح انسان را صیقل می دهد و مسیر روشنی را برای تعالی روح انسان و ارتباط با خدا ترسیم می کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری می فرماید اگر زبانی ماندگارتر از زبان هنر بود قطعا می گفتم. این سخن رهبر جامعه اسلامی که همه مواضع جامعه خود را می شناسد. لذا رسالت امروز هنرمندان این است که دغدغه روز جامعه را با زبان هنر بیان کنند. دردهای جامعه را احصا کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اکران فیلم موقعیت مهدی عنوان کرد: باید حقایق موجود را برای مردم تبیین کرد. این برای مردم باور پذیر است و امروز به این جنس تبیین نیاز داریم. مبارزه جای حرف های بی اولویت نیست اگر در میدان مبارزه هنر را به میدان نیاوریم زمین گیر می شویم.

سردار آتانی یادآور شد: این هنر شما هنرمندان است که اجازه ندهند کسی انقلاب را کوچک کند. با هنر شهید اوینی و از قاب یک دوربین معمولی یک کار برجسته تولید شد و امروز هنرمندانی از جنس شهید آوینی نیاز جامعه است تا انقلاب را روایت کنند.

وی یادآور شد: هزاران سال از عاشورا نوشتیم اما یک تابلو استاد فرشچیان جلوه ها و زیبایی های حسین(ع) را به جهان نمایان کرد و این قدرت هنر است و هنرمندان نماد بزرگی انقلاب هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار