خبرهای داغ:
فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی؛

بازنگری و پویاسازی واحد بازرسی یگان از اقدامات مهم شهید صیاد شیرازی بود

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی عنوان کرد: بازنگری و پویاسازی واحد بازرسی یگان از دیگر اقدامات مهم شهید صیاد شیرازی بود.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۳۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور مسئولین استانی و لشکری، مردم شهیدپرور شهر قزوین و کارکنان نیروهای مسلح استان در سالن ۲۹ فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم بازنشسته محمد رضایی فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید صیاد شیرازی از قبیل خلوص نیت، کار برای رضای خدا، ولایتمداری و غیره به نبوغ فرماندهی نظامی وی اشاره کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی بر قلب ها و دل ها حکومت می کرد و با توکل و اعتماد بر خداوند در طول دوران دفاع مقدس عملیات های غرورآفرین و پیروزمندانه ای طراحی و اجرا کرد.

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی خاطرنشان کرد: تصمیم سازی و تصمیم گیری درست و به موقع یکی از اصول اولیه و موفق جنگ است که شهید صیاد شیرازی این مورد را انجام می داد و همین امر باعث شده بود ضمن حفظ جان رزمندگان بهترین نتیجه را در عملیات ها به دست آورد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس یادآور شد: بازنگری و پویاسازی واحد بازرسی یگان از دیگر اقدامات مهم شهید صیاد شیرازی بود.

امیر سرتیپ دوم بازنشسته محمد رضایی افزود: آینده نگری، تدبیر و درایت از دیگر ویژگی منحصر به فرد شهید صیاد شیرازی بود و در همین راستا با طراحی گردان های قدس خون تازه ای به یگان های عملیاتی در دوران دفاع مقدس تزریق کرد.

گفتنی است؛ افتتاح نمایشگاه دستاوردها، ادوات و تجهیزات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رونمایی از یادمان شهدای گمنام قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی از دیگر فعالیت های جانبی این مراسم بود.

بازدید از نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات نظامی که در محوطه قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ برگزار می شود و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار