خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند:

مدیران برای تحقق شعار سال انقلابی و جهادی عمل کنند

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: مدیران برای تحقق شعار سال انقلابی و جهادی عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۲۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در اولین جلسه شورای اداری نهاوند در سال جدید اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شد، مدیریت خود را نشان دهند و انقلابی و جهادی وارد میدان شوند.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دانش‌بنیان در بخش کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری در این شهرستان وجود دارد که هر اندازه می‌توانیم باید زیرساخت‌های علم و فناوری را در این زمینه مهیا کنیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند بیان داشت: با سیاست‌ها و راهبردهای خوب دولت مردمی و مجموعه اقدامات، شرایط خوبی در کشور و پیرو آن در شهرستان قابل پیش‌بینی است و مدیران باید تلاش کنند سهم شهرستان را در طرح‌ها، اعتبارات و سایر حوزه‌ها جذب کنند، ما نیز پشتیبان آنها هستیم.

وی با قدردانی از ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: نوروز امسال را با تلاش‌های صورت گرفته و کمترین حاشیه و مشکلات به پایان رساندیم.

سلگی به دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود : دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اقدامات و خدمات دستگاه مربوطه را به سمع و نظر مردم برسانند و با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل داشته باشند و از آنها کمک بگیرند.

*۹۹ درصد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حضور پیدا کرده‌اند

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند نیز در ادامه بیان کرد: با توجه به‌ بازگشایی مدارس، در شهرستان نهاوند حدود ۲۸ هزار دانش‌آموز در غالب ۲۴٠ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند .

محمد حسین دارایی افزود: بازگشایی در مهر ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ مدارس کم جمعیت و پایه‌های اول ابتدایی و مابقی مقاطع در غالب هفت کمیته پروژه مهر بازگشایی داشته‌ایم .

وی گفت: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان تدریس‌ها در فضای مجازی تدریس صورت گرفت و همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشتند .

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند افزود: در مهر ماه ۱۴۰۰ بازگشایی اول را داشتیم که به واسطه پروژه مهر صورت گرفت و بازگشایی دوم در فروردین ۱۴۰۱ به واسطه یادگیری دانش آموزان و با حضور ۹۹ درصد دانش آموزان صورت گرفت، چرا که هیچ چیزی جای حضور در مدارس برای دانش آموزان را می‌گیرد .

وی تصریح کرد: نظارت‌های بالینی که در سطح مدارس داشته‌ایم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آمادگی کامل برای حضور در کلاس درس و کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزان ضعیف از اقدامات آموزش و پرورش شهرستان است .

دارایی بیان کرد: با جذب کمک‌های خیرین ۳۵۰ دستگاه تبلت و تلفن همراه و رزمایش‌های مومنانه برای دانش آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت تهیه و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار