خبرهای داغ:
امیری نژاد؛

انقلاب اسلامی ایران، محصول شکست جریان تحریف بود/جهاد تبیین، نسخه مقابله با جنگ شناختی دشمن است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بویین زهرا گفت: ا‌ساساً انقلاب اسلامی از یک زاویه، محصول شکست جریان تحریف است. زیرا در زمانی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که با تبلیغات گسترده غرب، دین صرفا افیون توده ها قلمداد شده بود.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بویین زهرا در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه؛ب جایگاه جنگ شناختی استکبار با نظام اسلامی اشاره کرد و گفت:راهبرد کنونی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران در قالب جنگ ترکیبی است و این جنگ در اساس تجلی و ترجمان راهبرد؛فشار های جامع و حداکثری دشمن است.

وی گفت: جنگ ترکیبی دشمن متشکل از جنگ اقتصادی،سیاسی،رسانه ای و امنیتی است و مهم ترین حوزه و ابزار نبرد در جنگ ترکیبی ،رسانه ها و فضای مجازی است.

امیری نژاد در ادامه افزود: جهاد تبیین، نسخه مقابله با جنگ شناختی دشمن است که به منظور وارونه نشان دادن واقعیت های مرتبط با ایران و تغییر محاسبات مردم، نخبگان و مسئولان از سوی دشمن ایجاد شده است. جهاد تبیین راهکار مقابله با جریان تحریف و تحریم است. ا‌ساساً انقلاب اسلامی از یک زاویه، محصول شکست جریان تحریف است. زیرا در زمانی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که با تبلیغات گسترده غرب دین صرفا افیون توده ها قلمداد شده بود.

مسئول سیاسی ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بویین زهرا، خارج کردن توافق هسته ای از مرکز ثقل سیاست خارجی و اقتصاد کشور را راهکار دولت جدید دانست و گفت: بعد از هشت دوره از مذاکرات در وین، سه موضوع درخواست روسیه برای دریافت تضمین از آمریکا، تروریستی خواندن سپاه و تحریم علیه آن و تضمین خواستن از آمریکا هنوز روی میز مذاکرات وین است. دولت جدید توافق هسته ای را صرفا ابزار و فرصت تنفسی برای اقتصاد کشور می داند و خارج کردن توافق هسته ای از مرکز ثقل سیاست خارجی و اقتصاد کشور در دستور کار دولت سیزدهم است.

امیری نژاد، در پایان سخنان خود به برنامه ها و اقدامات دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: برنامه محوری و راهبردی جهادکشاورزی دولت سیزدهم، تامین امنیت غذایی و تبدیل کردن ایران به محور تامین غذا در غرب آسیا می باشد. برای این منظور، پنج اقدام تحولی تغییر الگوی کشت با کشاورزی قراردادی، تهیه سند برای زمین های کشاورزی، راه اندازی رصد خانه کشاورزی ایران، توسعه دیپلماسی غذایی و توسعه سرمایه گذاری کشاورزی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرارگرفته است.

انتهای پیام/۲۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار