خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند:

رسیدگی به مشکلات مردم دغدغه شهدای روحانی جهادگر بود

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به حادثه تروریستی حمله به روحانیون جهادگر و هتک حرمت حرم اما رضا (ع) و محکومیت آن گفت: دغدغه شهیدان روحانی رسیدگی به مشکلات مردم بود.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۹۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام غلامسین نوفرستی امام‌جمعه موقت بیرجند در جمع نمازگزاران این هفته بیرجند با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در آغاز ماه مبارک رمضان با قاریان حافظان قرآن کریم گفت: مقام معظم رهبری ماه رمضان را ماه ضیافت، ماه گسترده بی نهایت الهی عنوان کردند وکسی میتواند از این ضیافت و سفره الهی بهره ببرد که همت کند.


وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حادثه تروریستی حمله به روحانیون جهادگر و هتگ حرمت حرم امام رضا (ع) و محکوم کردن آن گفت: شهیدان اصلانی و دارایی دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشتندو با اقدامات جهادی خود ماندگار شدند.

وی ادامه داد: این عالمان و شهدای جهادگر اقدامات موثر و جهادی در حاشیه شهر مشهد انجام دادند.

حجت الاسلام نوفرستی باتوجه به ۲۰ فروردین سال ۵۹ روز قطع ارتباط با آمریکا، گفت: براساس تفسیر آیات قرآن کریم در هزار و ۴۰۰ سال قبل، ارتباط و تعامل با دشمنان ممنوع است چرا که دشمن همیشه دشمنی خود را دارد.

وی با بیان اینکه  سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعتراف کرده اکه خروج ایران از برجام، تروریست اعلام شدن سپاه پاسداران و ترور سردار سلیمانی نه تنها مانع ایران نشد بلکه موجب توسعه برنامه هسته‌ای ایران و بدتر شدن شرایط آمریکا در منطقه شده است، افزود: در حفظ حریم امنیتی کشورمان و مسائل منطقه‌ای سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

خطیب موقت جمعه افزود: مذاکرات و رفع تحریم‌های ظالمانه با قوت و همراه با راستی آزمایی توسط دولتمردان ما دنبال می‌شود.

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه به سالروز شهادت آیت الله سید محمدباقرصدر در ۱۹ فروردین ماه ۱۳۵۹ و شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ۲۱ فروردن سال ۷۸ اشاره کرد و گفت: باید همه ما از این شهیدان الگو بگیرم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار