خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

چشم انداز رهبر انقلاب، راه اندازی قرارگاه های سازندگی و جهاد تبیین است/دشمن در پی ایجاد جنگ فرقه‌ای و مذهبی است

سردار رفیعی آتانی گفت: مقام معظم رهبری با تمام ظرفیت و نگاه وسیع خود در صدد راه اندازی قرارگاه های سازندگی و جهاد تبیین است. مقام معظم رهبری توقع تشکیل قرارگاه شعار سال را از ما دارد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۴۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  سردار سرتیپ رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه با اشاره به حادثه اخیر مشهد تصریح کرد: فقدان مراقبت رسانه ای، تحلیل‌، شناخت به موقع و ورود بی محابای برخی به این عرصه و تاخت و تاز آنها باعث بروز فاجعه می‌شود. مدیریت افکار عمومی در دستان شما خبرنگاران است. تحلیل‌های به موقع شما افق دید و خط مشی جدیدی را در مسیر راه مسئولین قرار می دهد.

 
وی در ادامه افزود: گاهی اوقات با  برخورد احساسی برخی گروه ها نسبت به حضور و فعالیت افاغنه در کشور و زیر سوال بردن دستگاه های امنیتی مواجه می‌شویم. اصل مساله تلخ و ناگوار است و اگر حضور دستگاه استکبار جهانی را در این وقایع نادیده بگیریم فریب می‌خوریم و انسجام ما بهم می‌ریزد. هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ فرقه‌ای و مذهبی است و سالهاست جهت اثبات تفرقه و جنگ در میان فرق مختلف مسلمانان با شمال غرب آسیا جنگیده است. شهید قاسم سلیمانی هم جهت نفس این تفکر استکباری و اثبات اتحاد بین مسلمانان تلاش کرد.
 
این مقام ارشد نظامی استان اذعان کرد: اهالی رسانه، بازوان پرقدرت و توانمند نیروهای مسلح برای ایجاد و بهره مندی از امنیت محسوب می‌شوند. همچنین تشکیل اتاق فکر مشترک برای تبیین و اجرای شعار سال که مقام معظم رهبری بیان فرمودند در دستور کار اهالی رسانه قرار گیرد. شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری یک حقیقت قابل لمس است که طی ۱۰ سال و به صورت گام به گام ما را به این نقطه رساند. ۱۰سال گذشته بستر شعار تولید، دانش بنیان و کارآفرینی در کشور فراهم نبود اما مقام معظم رهبری طی سال های اخیر در بیانیه گام دوم انقلاب شرایط را برای تحقق بستر دانش بنیان فراهم کردند. اکنون این بستر آماده است.

سردار رفیعی آتانی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر دستورات مقام معظم رهبری در راستای تحقق این اهداف و شعارها است. تمدن های نوین در دنیا دارای مولفه‌های گوناگون است. ما توانسته ایم بر مولفه های غربی تاثیر بگذاریم و حتی آن را به عقب برانیم. آمریکا با نظام سرمایه داری در حوزه ایدئولوژی بعنوان مولفه تمدن نوین جهانی همانند نظام کومونیست به پایان خط رسید. مدعی تشکیل دهکده جهانی، اکنون توان مقابله با بحران های داخلی و بین المللی فعلی را ندارد.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دومین مولفه، محوریت سیاسی آن بود. آمریکا همانند گذشته در جریان ائتلاف های رسمی و غیر رسمی موفق نیست و حرفی برای گفتن ندارد. مولفه بعدی جغرافیا است.امریکایی ها در حوزه جغرافیایی لشگرکشی کردند و آمدند که بمانند اما اکنون همه چیز خود را از دست می‌دهند. مقام معظم رهبری در سال ۹۸ به فرماندهان سپاه فرمودند "جغرافیای مقاومت را از دست ندهید." جغرافیای مقاومت همان مکانهایی است که آمریکا آمد تا بماند و شما از او گرفتید. زنجیره های این جغرافیا به هم وصل شده است.

وی یادآور شد: آمریکا امیدوار است که بتواند ما را در حوزه اقتصادی شکست دهد. مقام معظم رهبری با تمام ظرفیت و نگاه وسیع خود در صدد راه اندازی قرارگاه های سازندگی، جنگ نام و جهاد تبیین است. مقام معظم رهبری توقع تشکیل قرارگاه شعار سال را از ما دارد. ما باید با تقویت مولفه تولید و اشتغال بی رغیب شویم که دانش بنیان شدن بهترین راه میان بر آن است. رویداد پیشگام یکی از این میدان ها است.

سردار آتانی بیان کرد: رسانه ها بعنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه می توانند با رعایت صداقت و حفظ حریم قانونی مشکلات جامعه و شهر را احصا کرده و آنها را از مسوولان مطالبه نمایند. ما در فهم قرآن و مبانی انقلاب مشکل نداریم بلکه در اجرای آنها باید با دقت بیشتری عمل نماییم.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار