خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

نوروز امسال ۳۲۰۰ جهادگر بومی و میهمان در استان خدمات جهادی ارائه کردند

هنری گفت: نوروز امسال بیش از ۷۲۰ نفر از جهادگران میهمان و دو هزار و ۵۰۰ جهادگر بومی که در مجموع سه هزار و ۲۰۰ جهادگر بومی و غیر بومی در مناطق مرزی و غیر مرزی استان به مردم در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، سازندگی و آموزشی خدمات جهادی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۲۱
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در دیدار رئیس بسیج سازندگی کشور و جمعی از نمایندگان اردو‌های جهادی در استان با آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اردو‌های جهادی در دو سال گذشته به علت بیماری کرونا کمرنگ‌تر شده بوده، اما امسال با درخواست چشمگیر جهادگران میهمان و بومی مبنی بر حضور در این اردو‌ها روبه رو شدیم که اردو‌های جهادی استان از ۲۶ اسفند سال ۱۴۰۰ فعالیت جهادگران در سطح استان آغاز شد که شاهد حضور ۱۲ گروه جهادی میهمان بودیم.


وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی میهمان خراسان جنوبی اکثرا از دانشجویان دانشگاه تهران هستند، گفت: بیش از ۷۲۰ نفر از جهادگران میهمان و دو هزار و ۵۰۰ جهادگر بومی که در مجموع سه هزار و ۲۰۰ جهادگر بومی و غیر بومی در مناطق مرزی و غیر مرزی استان به مردم در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، سازندگی، موضوعات فنی و آموزشی خدمات جهادی ارائه کردند.


هنری بیان کرد: فعالیت‌های جهادی در طول سال تبدیل به یک جریان مداوم و پیوسته شده و در هر هغته شاهد حضور جهادگر استان در نقاط محروم هستیم که خدمات را به صورت تجمیعی در هر ماه در هر شهرستان در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند که رضایت بالای مردم را به دنبال داشته است که در سال پیشرو نیز این روند ادامه خواهد داشت.


مسئول بسیج سازندگی استان گفت: تعداد گروه‌های جهادی استان از ۳۵۰ گروه ثبت شده در سامانه اطلس جهادی به هزار و ۸۵۰ گروه رسیده که نشان از لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رشد کمی و کیفی گروه‌های جهادی است.


وی ادامه داد: ۹۵۰ گروه جهادی محله محور در همه مساجد استان فعال هستند و مابقی گروه‌های جهادی تخصصی از اقشار مختلف بسیج هستند که در زمینه تخصصی خود فعالیت دارند.
هنری به تشکیل قرارگاه جهادی در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته برای هماهنگی گروه‌های جهادی شهرستان‌های استان در اجرای عملیات قرارگاه شهرستانی ایجاد شدند که برای حضور در دیگر استان‌ها آمادگی پیدا کردند امسال با تدابیر بسیج سازندگی شاهد حضور قرارگاه جهادی یونس در شهرستان زیرکوه بودیم.


مسئول بسیج سازندگی استان ادامه داد: به همت قرارگاه جهادی یونس نوروز امسال در شهرستان زیرکوه ۱۱۲ پروژه عمرانی و محرومیت زد ایی توسط خیرین و کمک‌های مردمی در این منطقه اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار