خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

مدارس و دانشگاه‌های ملایر آماده بازگشایی برای آموزش حضوری

ملایر-فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌های ملایر آماده بازگشایی برای آموزش حضوری است، گفت: تمام تمهیدات لازم برای آموزش حضوری اندیشیده شده است و جایی برای نگرانی نیست.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۲۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلمان اسماعیلی در ستاد شهرستانی مدیریت کرونا که با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، از ۱۴ فروردین ماه آموزش در تمام مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری است.

وی با بیان اینکه تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اندیشیده شده است، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط، نهادها، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها، صدا و سیما و روابط عمومی‌های ادارات موظف هستند با مدیریت فضای عمومی شهرستان. این اعتماد و اطمینان خاطر را در مردم و جامعه القا کنند که جایی برای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: هر چه در توان داریم باید برای اقناع‌سازی مردم انجام دهیم تا با کمترین مشکل، شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: روسای دانشگاه‌ها باید با برقراری ارتباط و تعامل با دستگاه‌های ذیربط و میدان‌داری، دانشگاه‌ها را مدیریت کنند تا مشکلی برای دانشجویان ایجاد نشود، ما نیز حمایت می‌کنیم؛ در مقابل مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط نیز موظف به همکاری و حمایت از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جهت حمل و نقل، اسکان دانشجویان و تغذیه هستند.

اسماعیلی عنوان کرد: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر مدیران حوزه بهداشتی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در اسرع وقت یک دستورالعمل بومی و مناسب، به اقتضای شرایط شهرستان، تنظیم و به دانشگاه‌ها ابلاغ کنند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بیش از دو سال ستاد مدیریت کرونا در شهرستان ملایر گفت: با تمهیدات، پیگیری‌ها و حضور جدی دولت سیزدهم، شاهد به حد نصاب رسیدن واکسیناسیون در کشور هستیم.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون عمومی یک اقدام ویژه و بی‌نظیر توسط دولت مردمی آیت الله رئیسی بود که در مقایسه با بسیاری از کشورهای مدعی، در واکسیناسیون و مقابله با کرونا موفق عمل کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار